Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Vaak zijn er wel limieten aan hoe vaak en hoeveel je privé af kunt storten. Ligt ook aan de bedragen die je binnen krijgt. Een paar honderd euro is ook zo weer uitgegeven aan boodschappen en een keer de auto voltankenZo creatief hoef je niet te zijn hoor! Je kan gewoon je cash op je privé rekening storten en dit overmaken naar je zakelijk rekening (bijv. met de omschrijving "Inkomsten markt september").
Er is zelfs een apart topic over mobiel pinnen:Citaat:iDeal hoef je niet af te nemen via je bank, kijk gewoon eens bij Sisow of Molly.
pmarena schreef:Wacht maar tot je ziet hoe ingewikkeld het wachtwoord moet zijn om goedgekeurd te worden
Rex_Rolfo schreef:Er is zelfs een apart topic over mobiel pinnen:Citaat:iDeal hoef je niet af te nemen via je bank, kijk gewoon eens bij Sisow of Molly.
[STW] Welke mobiele pin?
pmarena schreef:Wat vinden degenen met een webshop momenteel trouwens de grootste aanrader qua iDeal aanbieder om aan je webshop te koppelen, en waarom?
Komend jaar hoop ik dat we een nieuwe webshop online kunnen hebben en dan wil ik er denk ik toch ook iDeal aan koppelen
mazarmalover schreef:pmarena schreef:Wat vinden degenen met een webshop momenteel trouwens de grootste aanrader qua iDeal aanbieder om aan je webshop te koppelen, en waarom?
Komend jaar hoop ik dat we een nieuwe webshop online kunnen hebben en dan wil ik er denk ik toch ook iDeal aan koppelen
Mollie sowieso, gebruiken de meeste websites, je hebt je geld binnen een dag en je betaald slechts 29 cent (uit m'n hoofd) per transactie. Goed overzicht en vele mogelijkheden.
pmarena schreef:En als je weer moet wijzigen dan weet dat ding het wachtwoord nog? Ik schrijf het altijd maar ergens in een mapje, kan je het tenminste nog terugvinden bij een computercrash![]()
Het bedenken van een wachtwoord vind ik niet zo'n probleem, alleen het weer opzoeken wat het ook alweer was, als ik ineens niet meer bij mijn rekeningen kan omdat er per-sé op het meest ongelegen moment heel plotseling een nieuwe ingesteld moet worden