Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilzjuh schreef:Het is nu toch in Amsterdam?
MiloFriendly schreef:ja wij ook hoor
MiloFriendly schreef:weet niet was wel eerst in den haag![]()
maar amsterdam das voor mij 2 uur in de trrein eindhoven![]()
Ilzjuh schreef:Het is nu toch in Amsterdam?
Laura_ schreef:ja A'dam, ik ga niet stakenik moet van me school toestemming van ouders hebben, me melden op school.. en kunnen aantonen dat ik er ook echt heen ben geweest.
Laura_ schreef:ja A'dam, ik ga niet stakenik moet van me school toestemming van ouders hebben, me melden op school.. en kunnen aantonen dat ik er ook echt heen ben geweest.
Hilde_q schreef:ik heb niks tegen de tussen uren maar zo ziet mijn dag eruit
Smorgen om 06.45 gaat de wekker
Om 7.50 naar school
Dan tot 4 uur of later les (zonder huiswerk uur, tussenuur of i.d)
Dan ben ik tegen kwart voor 5 thuis. Om 5 uur eten we.
Dan na het eten ga ik leren. Meestal tot 9. Dan ga ik om 10 naar boven en dan lees ik mij leerwerk door.
Ik heb geen eens tijd meer voor maakwerk
Ik doe veel aan school en ik haal ook goede puntenIk waardeer het ook maar wij hebben nu vrij veel leerwerk en huiswerk ( 3 toetsen per week )
Dus daarom zouden die 2 uur minder per week we goed uitkomen *d
stef schreef:Laura_ schreef:ja A'dam, ik ga niet stakenik moet van me school toestemming van ouders hebben, me melden op school.. en kunnen aantonen dat ik er ook echt heen ben geweest.
dus? Jij staakt dus niet omdat je verbetering wilt, maar omdat je dan zgn lekker een dag vrij zou hebben......
Door zulke uitspraken krijg ik steeds minder respect voor scholieren
Hilde_q schreef:ik heb niks tegen de tussen uren maar zo ziet mijn dag eruit
Om 7.50 naar school
Dan na het eten ga ik leren. Meestal tot 9. Dan ga ik om 10 naar boven en dan lees ik mij leerwerk door.
Ik doe veel aan school en ik haal ook goede puntenIk waardeer het ook maar wij hebben nu vrij veel leerwerk en huiswerk ( 3 toetsen per week )
quera schreef:Hilde_q schreef:ik heb niks tegen de tussen uren maar zo ziet mijn dag eruit
Om 7.50 naar school
3 maar
ik heb er ong 8 in een week dus meerdere per dag
ikga niet staken. onze school komt aan de uren . vrij weinig uitval en ik vind het wel best zo. heb geen zin om te rellen. was het gewoon staken dan was ik waarschijnlijk nog niet gegaan
cp112 schreef:ff offtopic, gefeliciteerd Quera, ik zag een cadeautje dingetje naarst je naam staan