Arjette schreef:Poes, thanx voor het motiverende antwoord...haha
Tja, sorry maar ik vind het eerlijk gezegd een waardeloze test, tuurlijk antwoord je altijd met de functie in je achterhoofd, je gaat niet zeggen dat je niet communicatief vaardig bent terwijl dat juist het belangrijkste is! Ik heb ook niet echt het idee dat je daar goed uit kunt lezen wat voor persoon ik werkelijk ben maar goed, het zal allemaal wel
Ze hebben mij de resultaten toegestuurd omdat ik aan de hand van die resultaten een presentatie moet houden waarom het aansluit op de functie
Edit> heb nog even gekeken, maar consistentie was een 6, dus zo slecht is dat niet lijkt mij..
Ik vind het een sterke test. Alleen is het geen test. Het is een zelfbeschrijving. Je haalt er voor jezelf uiteindelijk maar voordeel mee als je gewoon eerlijk bent over jezelf
(maar bepaalde puntjes beetje in de verf proberen te zetten kan geen kwaad uiteraard
).Het interpreteren van een OPQ: daar heb ik dik 20 minuten voor nodig, daarna overleg ik hem minstens even lang met de kandidaat. En dan hoor ik zelden dat het niet klopt... Een interpretatie gebeurt dus best een stuk in overleg met de invuller

Dat jijzelf zonder hulp zo'n test moet interpreteren vind ik niet erg professioneel eerlijk gezegd..
Een 6 op consistentie is ruim voldoende, dus het kan zijn dat je inderdaad gewoon een 'gematigd' persoon bent zeg maar
haha
Misschien dat ze daarom vonden dat ik niet gemotiveerd genoeg was....

.
Maar ik ben best zenuwachtig.
Ik zie wel vanzelf hoe het gaat. Ik hoop dat zij vooral zit te praten en niet ik.

Sinds wanneer is het belangrijk dat je lekker dun bent? Het gaat juist eerder om prestaties en andere zaken. Gaf je wel aan dat je interesse had in andere functie?