Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Oliefjuh schreef:Ik heb vannochtend mijn engels presentatie gehad, resulteerde in een 7.4.
DaphneL; wat voor puppy krijg je?
)
)
SplashIsLief schreef:Heeft iemand van jullie die site van economie waar hele fijne samenvattingen op staan van alle lesbrieven?
.
.
. Calanddra schreef:ZOmeteen natuurkunde toets, heb alleen niet zo lekker geslapengisteren mijn hamster naar de dierenarts gebracht, ze wordt vandaag om half 11 geopereerd aan een tumor... miss had k even moeten wachten tot een paar daagjes later
Heel veel sterkte 
Voorlopig is het nog een schattig bolletje wol. 
Calanddra schreef:Calanddra schreef:ZOmeteen natuurkunde toets, heb alleen niet zo lekker geslapengisteren mijn hamster naar de dierenarts gebracht, ze wordt vandaag om half 11 geopereerd aan een tumor... miss had k even moeten wachten tot een paar daagjes later
Ze heeft het niet gered
. Die economiesite is trouwens ook wel een goeie voor mij
.
. Sorriso schreef:SplashIsLief schreef:Heeft iemand van jullie die site van economie waar hele fijne samenvattingen op staan van alle lesbrieven?
Die lesbrieven van welvaart, modellen enz?
Heb ik een supersite van, van mijn supermentor.
http://members.home.nl/rsmeets/
De rest wijst zichzelf denk ik.
Calanddra schreef:Calanddra schreef:ZOmeteen natuurkunde toets, heb alleen niet zo lekker geslapengisteren mijn hamster naar de dierenarts gebracht, ze wordt vandaag om half 11 geopereerd aan een tumor... miss had k even moeten wachten tot een paar daagjes later
Ze heeft het niet gered
Sterkte

Sterkte

SplashIsLief schreef:Mijn toetsweek is vanaf vanmiddag afgelopen!!
. Wel al een 5 terug voor M&O, weet niet wat ik heb uitgevreten
...
. Mijn laatste toetsweekje (maar een paar toetsen) en mondelingen starten donderdag.
Oliefjuh schreef:He jammer, wiskunde is wel heel goed joh!! Sta je verder voor alles nog wel een beetje goed?
spoekie schreef:Waarom heeft iedereen nu al toetsweek? De mijne begint pas aankomende donderdag... Wat overigens wel rot is, want dan hebben we nog maar 3 of 4 dagen echt les, dan vakantie en dan facultatiefles (wel 2 hele dagen(!) )