Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kashmino schreef:Pfff, zojuist de eerste uitslag van de twee numerus fixus studies waarvoor ik me heb ingeschreven binnengekregen. Ben nr 175 (van 450), en 100 mensen worden er toegelaten. Heel misschien kom ik er nog in, aangezien de studie vaak de tweede keus is van geneeskundestudenten, maar ik acht de kans klein. Helaas... Deze had wel echt mijn voorkeur.
Hebben jullie al uitslagen binnen?
liliekska schreef:Kashmino schreef:Pfff, zojuist de eerste uitslag van de twee numerus fixus studies waarvoor ik me heb ingeschreven binnengekregen. Ben nr 175 (van 450), en 100 mensen worden er toegelaten. Heel misschien kom ik er nog in, aangezien de studie vaak de tweede keus is van geneeskundestudenten, maar ik acht de kans klein. Helaas... Deze had wel echt mijn voorkeur.
Welke studie had je je voor ingeschreven?
Ik ben toegelaten bij geneeskunde, wist t al een tijdje omdat de universiteit de toetsscores al bekend had gemaakt en ik daar bij de direct toegelaten scores zat maar nu is t dus echt definitief!
Kashmino schreef:Pfff, zojuist de eerste uitslag van de twee numerus fixus studies waarvoor ik me heb ingeschreven binnengekregen. Ben nr 175 (van 450), en 100 mensen worden er toegelaten. Heel misschien kom ik er nog in, aangezien de studie vaak de tweede keus is van geneeskundestudenten, maar ik acht de kans klein. Helaas... Deze had wel echt mijn voorkeur.

98xsophiex98 schreef:Sorry dat ik zo binnen kom vallen
Mocht iemand van jullie hulp willen hebben bij biologie of scheikunde moet je maar even een pb sturen!
98xsophiex98 schreef:Sorry dat ik zo binnen kom vallen
Mocht iemand van jullie hulp willen hebben bij biologie of scheikunde moet je maar even een pb sturen!
AylaB schreef:98xsophiex98 schreef:Sorry dat ik zo binnen kom vallen
Is het goed als ik jou ooit een keer een pb stuur? Ik heb namelijk erg moeite met Scheikunde en biologie gaat de laatste tijd ook niet erg vloeiend...ik ben nu nog niet bezig met sk leren, maar als ik vragen heb zou ik erg graag gebruik willen maken van jouw hulp
Super blij!
. Wanneer ik wakker ben heb ik nog niet zoveel last van stress, maar in mijn dromen dus wel
(het is een mbo)
) Hopen dat ik net die 5,7 te pakken kan krijgen.