Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
die dag was namelijk ook mijn diplomauitrijking, en anders kon ik nie optijd komen voor diploma uitrijking
mijn rooster (wws, maar is de enige FO (lijkt mij food) klas niveau 3 leerjaar 1)
en dan echt vanaf half 9, en we hadden indd gewoon gym!
amkeVH schreef:Ja maar gym is vaak nieteens een gezonde vorm van sport.
OF er word niet goed genoeg opgewarmd. Als er al echt gesport word. Meestal ik het wat gekloot.
Plus, (in iedergeval mijn ervaring) Wanneer je er niks van bakt (vooral bij teamspellen, zoals voetbal) Word je door je medeleerlingen helemaal afgezeken en uitgescholden.
Vreselijk vond ik het, 4 jaar lang.

UhNee schreef:Nou inderdaad AmkeVH, bovendien vond ik dingen zoals turnen echt eng, en ik wilde gewoon niet een salto aan van die hangrekken doen enzo. En dan ook nog van die schijtvervelende leraren, ben regelmatig na een ruzie de les uitgelopen.
Ik loop nu een paar keer per week hard uit eigen initatief, en dat vind ik leuk en prima!
wat ik trouwens niet durfde, deed ik ook gewoon niet. Nee is en blijft voor mij nee. Dan maar een 3. Dat zal me echt een rotzorg zijn.
ik vroeg ook al 4 jaar of ik niet ipv die 2 uur gym, 2 uur mag paardrijden
ik zal er met liefde nog een verslag van 10 pagina's van schrijven en elke seconde uitleggen wat ik doe!