Werkse spottiedepony!
Hier staat genoeg op de planning vandaag. Vroeg opgestaan om vriendlief succes te wensen, maar daarna ben ik gewoon weer in slaap gevallen, dan had ik het blijkbaar nodig.
Voor vandaag:
- Biologie samenvatten 15.3 en 15.4
- Engels alle woorden leren
- Scheikunde 10.5, 10.6 en 15.4 samenvatten
- Maatschappijleer paragraaf 1 tot en met 3 samenvatten
- Wiskunde hoofdstuk 12 doornemen en opdrachten oefenen.
- Het filosofische elftal van hoofdstuk 6 samenvatten
Er zitten nog wel meer dingen in m'n hoofd om te doen, maar als ik dit af krijg ben ik al goed op weg.
Ik ben wel tevreden.

succes met het herkansen van je TKB
Het is eerste keer paardrijden sinds een vrije lange tijd. Dus ik hoop dat het goed gaat, conditie zal ook wel bagger zijn. 
Net mijn resultaat van 2 vakken foto gehad ene erdoor (74) andere gebuisd omdat ik van sommige opdrachten oudere foto's had ingestuurd omdat ik die beter vond. Mijn ene leerkracht vindt dat geen probleem maar zei dus wel
. Nu direct weg gegaan naar de andere school die foto aanbied het probleem voorgelegd en nu zien of ik daar een vrijstelling kan doen voor dat vak... laat er geen gras over groeien
. Heb ook de school dat ik inzat gemaild met welke oplossing ze voorstellen... Maar had het verwacht hoor dat mens kan mij van het begin af aan al niet zien en luchten mede omdat ik niet naar haar dure uitstapjes kom, ben zeker dat had ik een andere leerkracht gehad met deze foto's dat ik er wel gewoon door was
De discussie en conclusie heb ik echt hard gebullshit. Nu maar gewoon hopen op een goed cijfer.