. Goed idee om dat wat je zoekt/aanbiedt in je onderschrift te zetten! Dat valt echt op. Kan je nog een kleurtje aan geven ook. Spread the word. Slim! Voor een moddie idd niet te doen om steeds eerste post aan te gaan passen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Goed idee om dat wat je zoekt/aanbiedt in je onderschrift te zetten! Dat valt echt op. Kan je nog een kleurtje aan geven ook. Spread the word. Slim! Voor een moddie idd niet te doen om steeds eerste post aan te gaan passen.
. Maarja, overtuig maar dat je echt voor een of ander geestdodend fabrieksbaantje wil blijven gaan als je morgen plots telefoon krijgt dat je voor 400 netto meer in een boeiende functie mag beginnen die wel op je niveau is. Zij weten even goed als jezelf dat je dan uiteraard weg bent. En dan wordt de baan weer gegeven aan iemand die niet "overgekwalificeerd" is, waar ze meer zekerheid van hebben. Of die al langer in het vak staat en langer werkervaring hebben, terwijl jij met je studies en bijbaantjes en stages in je eigen richting dat niet kunt aantonen.
.
En heb ik besloten weg te gaan.. Nu op zoek naar FT
Paar sollicitaties eruit gedaan, maar helaas weinig soeps momenteel.
ik hoor het later in de week. Ze zoeken meerdere mensen en daardoor ook meerdere sollicitaties. Even afwachten dus. Het contract is eerst voor een half jaar en dan direct vast
. Bij 1 mis ik 1 ding (btw aangifte doen) waar ik geen ervaring mee heb, maar dat valt te leren toch?

. Om een beetje in vaktermen te blijven, ze zoeken een Grand-prix paard voor regionale wedstrijden te rijden en zijn ook niet bereid er meer voor te betalen dan wat een halfkreupele knol van boer Jans eigenlijk kost
.
. Ik had al wel de indruk dat die reden van afwijzing gewoon van geen kanten klopte, maar nu weet ik het helemaal zeker. Ook als ik hier de redenen lees waarom mensen afgewezen worden. Ik vind het steeds meer op een loterij lijken. Ook die eisen in vacatures. Het wordt steeds gekker lijkt het wel.