HAVO 4 2014/2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:10

maximexfleur schreef:
Mijn cijfers van de toetsweek vallen gelukkig heel erg mee aangezien ik amper had geleerd door motivatiegebrek :D
Heb tot nu toe 2 onvoldoendes gehaald, maar ik sta op mn rapport gewoon nog voldoendes ervoor. Nu ben ik bang voor natuurkunde en scheikunde, als ik die vakken een voldoende heb dan ben ik echt heeeeeeeeeel erg blij maar natuurkunde kan nooit een voldoende zijn denk ik -O-

Vind jij ook dat natuur en scheikunde dit jaat opeens veel moeilijker zijn?

reactie nummer 1000

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:47

ilovepuckk schreef:
maximexfleur schreef:
Mijn cijfers van de toetsweek vallen gelukkig heel erg mee aangezien ik amper had geleerd door motivatiegebrek :D
Heb tot nu toe 2 onvoldoendes gehaald, maar ik sta op mn rapport gewoon nog voldoendes ervoor. Nu ben ik bang voor natuurkunde en scheikunde, als ik die vakken een voldoende heb dan ben ik echt heeeeeeeeeel erg blij maar natuurkunde kan nooit een voldoende zijn denk ik -O-

Vind jij ook dat natuur en scheikunde dit jaat opeens veel moeilijker zijn?

Vooral natuurkunde vind ik dit jaar echt moeilijk maar ik heb ook echt een hele slechte leraar helaas :(

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:53

maximexfleur schreef:
Vooral natuurkunde vind ik dit jaar echt moeilijk maar ik heb ook echt een hele slechte leraar helaas :(

Ik heb wel een goede leraar, maar pfoe het lukt maar niet om aan mijn huiswerk te beginnen...

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:09

ilovepuckk schreef:
maximexfleur schreef:

Ik heb wel een goede leraar, maar pfoe het lukt maar niet om aan mijn huiswerk te beginnen...

Oh maar huiswerk is mijn probleem niet, dat maak ik gewoon nooit :Y)

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 07:59

maximexfleur schreef:

Maar is dat dan niet de reden dat je het niet snapt, welk boek heb je?

aNoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 08:02

Blue_Berry schreef:
ponyaddicted schreef:
SET herkansing?

Wat bedoel je?

Ist het een gewone toets die je moet herkansen of van een School Examen Toets?

aNoa

Re: HAVO 4 2014/2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 08:04

Ik heb echt hetzelfde probleem als jullie, maar in tegenstelling tot vorig jaar doe ik er nu wel heel veel voor.. Maar wiskunde b en scheikunde lukken echt niet meer..

Blue_Berry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 08:13

ponyaddicted schreef:
Ist het een gewone toets die je moet herkansen of van een School Examen Toets?

Ohh, lol :+
Een gewone toets, voor mijn rapport. Om heel eerlijk te zijn snap ik niet zo veel van dat hele schoolexamen gedoe? Als je bij ons op het PTA kijkt hebben we voor sommige vakken normale toetsen die ook voor een percentage meetellen voor je schoolexamen maar niet echt toetsen voor je schoolexamen zeg maar..

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 08:28

ponyaddicted schreef:
Ik heb echt hetzelfde probleem als jullie, maar in tegenstelling tot vorig jaar doe ik er nu wel heel veel voor.. Maar wiskunde b en scheikunde lukken echt niet meer..

Ik leerde in het begin van dit jaar ook heel veel, maar toch onvoldoendes. Dat demotiveerde zo dat ik er nu al klaar mee ben.

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 08:33

ilovepuckk schreef:
maximexfleur schreef:

In de les maak ik het wel en voor een proefwerk maak ik het af + alle oefenopgave, maar we hebben een leraar die je vragen niet beantwoord waardoor je het antwoord weet. Hij geeft een soort van 'hint' en daar moet je het maar mee doen. Dan snap ik het niet. Ik heb nu een meisje gevonden die me voor een toets misschien kan helpen als ik vragen heb, dus laten we hopen dat dat wel werkt :)

Edit: Ik heb pulsar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 12:12

Sk vind ik dit jaar veel moeilijker. Maar heb slechte basis doordat lessen met docent altijd heel moeizaam gingen. Dit jaar goede docent, maar nu heb ik echt een rotdocent. Echt 30 min uitleg over 1 redelijk makkelijk sommetje en volgens mij had ie t zelfs fout -.- en gewoon zo'n doodse uitleg

Bio, natuurkunde en NL literatuur SE's heb ik gehad en ging top! Ff cijfers afwachten. Zometeen m&o hellup :')

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 14:00

2 onvoldoendes opgehaald!

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:43

maximexfleur schreef:
ilovepuckk schreef:

In de les maak ik het wel en voor een proefwerk maak ik het af + alle oefenopgave, maar we hebben een leraar die je vragen niet beantwoord waardoor je het antwoord weet. Hij geeft een soort van 'hint' en daar moet je het maar mee doen. Dan snap ik het niet. Ik heb nu een meisje gevonden die me voor een toets misschien kan helpen als ik vragen heb, dus laten we hopen dat dat wel werkt :)

Edit: Ik heb pulsar.

O oké, nog nooit van dat boek gehoord. Ik heb namelijk de uitwerkingen van chemie overal. Ik dacht misschien kan ik het naar je toe sturen als je het handig vind en je er wat aan hebt. In die uitwerking staat stap voor stap hoe het moet, erg handig als je de opgaven even niet snapt.

aNoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:19

In pulsar staan de antwoorden achterin, 9 op de 10 keer kloppen ze niet en de uitwerkingen staan er niet bij.. Handig -.-

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:15

ponyaddicted schreef:
In pulsar staan de antwoorden achterin, 9 op de 10 keer kloppen ze niet en de uitwerkingen staan er niet bij.. Handig -.-

Ow daar heb je veel aan -O-
Wij hadden eerst ook een boekje met alleen antwoorden, maar als je echt niet weet hoe je ergens op moet komen heb je daar ook niks aan. Nu met de uitwerkingen gaat het beter :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:49

ponyaddicted schreef:

Dit -:(-

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:55

Klopt, pulsar boek antwoorden zijn waardeloos.
Maar wij krijgen de antwoorden gewoon toegestuurd na een tijdje

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:14

Bij ons op magister in de ELO staan de uitwerkingen. Alleen erg handig dat w ze tijdens de les niet mogen gebruiken, dan maak je vragen en weet je niet of je het nou goed doet of niet… }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:06

Morgen wiskunde SE! Heb er vertrouwen in :) maar dan overmorgen maatschappijleer :(

aNoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 21:02

Eindelijk mijn eerste voldoende voor wiskunde gehaald *\o/*

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 22:44

Hier heb ik beslist van school te veranderen.
Ik ga naar een meer praktijkgerichte school in Belgie.
Met meer uur, maar wel gewoon HAVO niveau, de praktijk is deels wat normaal vrije tijd zou zijn, maar het is er super. Ik mocht er deze week een weekje meelopen.

Maandag moet ik mijn vriendinnen van school gaan vertellen dat ik wegga, en dan nog andere vriendinnen opbellen, ik zou het raar vinden als ze het van andere moeten horen. Och, wat zie ik daar toch tegenop...

En ik moet ook op internaat, dus dan kan ik nog maar 3 dagen per week paardrijden IPV 2 keer per dag.
Maarja, het zal wel wennen.

Ik hoop dat ik mag blijven meelezen/soms iets zeggen :P

siepenteun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 23:08

romyloverrr schreef:
Met meer uur, maar wel gewoon HAVO niveau, de praktijk is deels wat normaal vrije tijd zou zijn, maar het is er super. Ik mocht er deze week een weekje meelopen.

Maandag moet ik mijn vriendinnen van school gaan vertellen dat ik wegga, en dan nog andere vriendinnen opbellen, ik zou het raar vinden als ze het van andere moeten horen. Och, wat zie ik daar toch tegenop...

En ik moet ook op internaat, dus dan kan ik nog maar 3 dagen per week paardrijden IPV 2 keer per dag.

Tuurlijk mag je mee blijven lezen! Knap dat je zo'n beslissing hebt gemaakt. :)

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 23:28

romyloverrr schreef:

Wow, wat knap. Zo'n beslissing zou ik nooit kunnen maken. Ik zou echt nooit weg willen van al mn vrienden/vriendinnen en diertjes.

aNoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 23:28

Ohh internaat, das niet niks.. Succes! Ik zou het sws niet kunnen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 16:24

Oh wow, dat is echt een verandering! Tuurlijk mag je hier blijven :)

Wiskunde en natuurkunde gingen goed, bio en nl ook maar de rest is om te huilen..