Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Emma_V schreef:_Cowgirl schreef:Ik had vandaag van 8:30 tot 9:45, dat was niet verkeerd kan ik jullie vertellen.
Morgen heb ik één van m'n langste dagen van 8:30 tot 14:45.
Jij was toch ook degene met de geldboom? Zullen we van leven ruilen?????![]()
), dus dan ben ik ipv 14:40 om 12:40 uit
Ah, hij is best fijn ja!

EskeGirl schreef:Jouw roostermakers worden per direct overgeplaatst naar mijn school
En het zou ook leuk zijn als onze niet kluisjes-die-je-met-pasje-open-moet-maken het zouden doen, loop nu al een week met een zware tas rond, wordt je echt niet blij van als je 8 uur les hebt.
Onze CKV-docent is nieuw dit jaar en een vrij technisch iemand, hij wordt echt helemaal gek van onze computers (heee geluid doet het niet, wacht waarom opent de powerpoint, het filmpje speelt niet af). Wij zijn het gewend, hij niet

Voor een vak waar ik never-ever iets aan ga hebben de rest van mijn leven vind ik ht toch wel behoorlijk veel werk om elke week 4 paragrafen weg te gaan zitten werken.
Boself schreef:EskeGirl schreef:Jouw roostermakers worden per direct overgeplaatst naar mijn school
En het zou ook leuk zijn als onze niet kluisjes-die-je-met-pasje-open-moet-maken het zouden doen, loop nu al een week met een zware tas rond, wordt je echt niet blij van als je 8 uur les hebt.
Onze CKV-docent is nieuw dit jaar en een vrij technisch iemand, hij wordt echt helemaal gek van onze computers (heee geluid doet het niet, wacht waarom opent de powerpoint, het filmpje speelt niet af). Wij zijn het gewend, hij niet
Zit jij toevallig op mijn oude school? Ik heb al verschillende verhalen gehoord over kluisjes-met-pasjes. Maar een erg fantastisch systeem is het niet.
Zozo, ik begin het al aardig druk te krijgen. Vooral aardrijkskunde.Voor een vak waar ik never-ever iets aan ga hebben de rest van mijn leven vind ik ht toch wel behoorlijk veel werk om elke week 4 paragrafen weg te gaan zitten werken.

_Cowgirl schreef:Wij hebben sleutels en indien geval van nood heeft de conciërge een sleutel die overal oppast, maar deze wordt alleen bij uitzondering gebruikt om de grapjes die bij Maaike gebeuren te voorkomen.![]()
Wat gaaf dat je naar Portugal gaat Maaike, wat ga je daar precies voor 'n stage doen?