Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Loolotte schreef:Ik probeer een wiskunde-examen na te kijken maar in het correctiemodel staat 'drie decimalen achter de komma of nauwkeuriger' en ik heb er maar twee.. Krijg ik dan alsnog wel iets van punten dat ik de formules juist heb gedaan?
Loolotte schreef:Ik probeer een wiskunde-examen na te kijken maar in het correctiemodel staat 'drie decimalen achter de komma of nauwkeuriger' en ik heb er maar twee.. Krijg ik dan alsnog wel iets van punten dat ik de formules juist heb gedaan?

Zou voor het examen een 5 hebben gehad. Wiskunde was eigenlijk het enige waar ik vertrouwen in had, maar nu dus ook niet meer.. 
is dit je eerste examen of heb je ze ook al eerder met goede cijfers gemaakt?
). Nu eerst even richting de winkel om eten te halen, PRIORITEITEN!!!!!!!!
Loolotte schreef:Nee mijn antwoord komt daardoor ook verkeerd uitZou voor het examen een 5 hebben gehad. Wiskunde was eigenlijk het enige waar ik vertrouwen in had, maar nu dus ook niet meer..
Free2 schreef:Mij is dat afgeleerd met met 1- binom(iets) doen. Ik voer altijd in binomcdf(n,p,linkergrens,rechtergrens). Dus stel n=30, p=0,5 en je wil weten wat de kans is op minstens 12 dan doe ik binomcdf(30,0.5,12,30)
Of meer dan 8, hoogstens 16 = binomcdf(30,0.5,9,16).
Vind ik veel makkelijker dan dat gedoe met 1-.. . Maargoed dat is iedereen voor zich.

Maartenn schreef:Ik vond m&o ook wel te doen, alleen bij die dekkingsbijdrage van de hamburgers kwam ik er echt niet uit
glenstorm schreef:Maud, maak je morgen A of B?
Ik maak morgen namelijk B en dan A in het tweede tijdvak.
En in het tweede tijdvak zijn ze gewoon niet tegelijk...