Is van hoge school Leiden was deze week niet verplicht overigens
Ik zie ook niet zo zitten om overdag door de stad te trekken & snachts te feesten
Dat houw ik geen 5 dagen vol
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sorry Chantal!
Het wordt echt rottig weer volgens mij en ik vind 110 euro voor een beetje chillen in een tent die je zelf moet meenemen een beetje te ver gaan. Je moet ook nog zelf dokken voor bier en dergelijke, dus vind het een beetje te veel van het goede... Emmaa_ schreef:Ik ga ook niet naar de intro weekSorry Chantal!
Het wordt echt rottig weer volgens mij en ik vind 110 euro voor een beetje chillen in een tent die je zelf moet meenemen een beetje te ver gaan. Je moet ook nog zelf dokken voor bier en dergelijke, dus vind het een beetje te veel van het goede...
En het uitgaan zie ik niet zitten ivm lichamelijke blessure, dus ik denk dat ik overdag mee doe, 's avonds met avondspel ook maar het uitgaan laat schieten
. Moet sowieso de begeleiding van het kamp even mailen over opladen accu elektrische fiets etc.
Wie weet pak ik wel laatste avond mee uit, omdat ik volgende dag toch weer terug naar huis ga
Ik ben wel jaloers dat sommige van jullie al roosters hebben! Die krijg ik dus pas tijdens de introductie. Jiskaa schreef:Wij gaan gelukkig niet kamperen. Wel van maandag t/m donderdagmiddag op sjouwIk ben wel jaloers dat sommige van jullie al roosters hebben! Die krijg ik dus pas tijdens de introductie.
Heb geen rooster, geen klassenindeling xD.
En dan de introductieweek. Zie er best beetje tegenop
Maar goed, ik moet gewoon omdat ik gemerkt heb dat ik er vorig jaar gewoon buiten lag, doordat ik niet meegeweest was. Dat wil ik dit jaar voorkomen

chantalboes schreef:Emmaa_ schreef:Ik ga ook niet naar de intro weekSorry Chantal!
Het wordt echt rottig weer volgens mij en ik vind 110 euro voor een beetje chillen in een tent die je zelf moet meenemen een beetje te ver gaan. Je moet ook nog zelf dokken voor bier en dergelijke, dus vind het een beetje te veel van het goede...
Neeeeeeeeeeeeeee![]()
Hoewel je wel gelijk heb.. ik zei tegen mn ouders dat ik niet wilde, toen stelde hun voor het te betalen dus ging ik toch maar wel. Heb je al wat gehoord van je ingloggegevens?
Goed dat je het zegt, moet ik even gaan uitzoeken