Zoo.. ben ik weer. Nu twee nachten. Zullen verlopig mijn laatste nachten zijn, ik ga naar een andere afdeling waar ik alleen maar dagdiensten zal draaien. Pfff dat zal zwaar en wennen worden!
Hier aanwezig voor 4 nachten. Misschien wordt het nog verlengd naar 5 ivm een zieke collega, maar dat horen/zien we nog wel. tot nu toe nog best bezig met 1 patiënt.....
Ik meld me hier ook maar even. Heb al in verschillende topics over nachtdienst gezeten, sommige daarvan lijken te zijn doodgebloed.
Ik heb er 2, elke weekeind, vrijdag en zaterdag. Momenteel is het hier ook rustig, maar... dat kan zomaar veranderen Ik werk alleen als VIG-er in een klein verzorgingstehuis met 48 cliënten.
Danseresje
Geplaatst: 23-08-14 03:32
Klopt! altijd lekker als de patiënten lekker liggen te pitten! Soms, als ik echt heel moe ben en ik heb zo'n patiënt die delirant is en niet kan/wil slapen, dan kan ik soms echt beetje chagerijnig daarvan worden. Een soort van jaloers zijn dat zij mogen slapen, maar het niet doen en ik het niet kan, haha!
pfffffff. Dat zou ik echt niet kunnen hoor! Wij zitten hier met 3 op 6, 7 of max 8 patiënten! Als we met 2 verpleegkundigen zijn, hebben we max 4 patiënten.
2 weken, jup naar Kos! Waar het rond de 30 graden is, jippie!
En.. Dit is voorlopig mijn laatste nachtdienst , ik ga naar een andere afdeling; dagverblijf dus heb de komende twee maanden alleen maar dagdiensten (hell!) maar wel weekenden vrij!