En ja al het geld kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nadjajump schreef:Bah ik baal... Weer niet gehaald![]()
Dit keer geen grote fouten gemaakt en alles ging ook gewoon veilig (op een niet zo heel handige omkeerplek na). Alleen de examinator vond dat ik sneller op moest trekken en minder afremmen op kruispunten. Had echt een vervelende route vond ik. Alleen maar wegen buiten de bebouwde kom, maar de meeste waren geen voorrangswegen dus dan rij ik idd voorzichtiger. Mocht dus blijkbaar niet.
Heeft iemand van jullie ervaring met het faalangstexamen? Ik wil het namelijk te graag halen en daarom rij ik veel slechter op examen. Mijn instructrice herkent het commentaar van de examinators ook niet in hoe ik in de les rij, maar blijkbaar doe ik toch iets fout...
fresley schreef:Ik reed tussen 2 vrachtwagens in, en die matrix borden stonden op 90.
Maar als ik iets dood eng vind is het tussen 2 vrachtwagens in rijden.. Dus ik wilde inhalen, maar toen ik inhaalde tikte ik de 100 aan natuurlijk. En dat mag niet. En tevens toen ik in wilde halen reed er een auto achter mij en die reed echt heel hard en die had ik niet goed in geschat. Dus die moest remmen voor mij..
Toen wist ik; ik ben gezakt. Toen we terug kwamen van de snelweg waren er rechts nog fietsers en die had ik volgens die man ook niet gezien. Want ik keek teveel naar links.
.