Heb ik meer kapitaal en dat is ook fijn natuurlijk (en wil BML doen, biologie en medisch laboratoriumonderzoek) Dat is bijna overal wel, rotterdam, amsterdam, leiden, heerlen enz. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xxpinczowxx schreef:Ik weet niet meer hoe de studie die ik wil gaan doen heet.
volgens mij paarden-psychlogie.
Dit is in Utrecht dus ik zal wel op kamers moeten maar beetje lastig qua financiën.
Hoe zijn jullie dat van plan te doen, als je een studie ergens wil doen wat te ver is om te reizen, terwijl
je geen/tot heel weinig geld hebt?
@dressuur518: een vriendin van mij heeft zo;n test moeten doen voor dyslectie.
volgens haar zijn het gewoon een paar toetsen waarbij je woorden moet schrijven die verteld worden/rekensommen enz en dan kijken ze wat, hoeveel en in welke tijd je dat gemaakt hebt.

. Maar ik wil wel graag mijn paardje blijven doen, denk dat dat wel gaat lukken aangezien ik dus niet erg ver weg ga/wil.
enidan schreef:Ik ga als het kan ook op kamers! Wil misschien naar Nijmegen, maar Leeuwarden lijkt me op dit moment het leukste
Ik woon 20 minuutjes met de bus van Leeuwarden.
DaisyDarling schreef:enidan schreef:Ik ga als het kan ook op kamers! Wil misschien naar Nijmegen, maar Leeuwarden lijkt me op dit moment het leukste
Kun je wel in mijn kamer komen wonen hahaIk woon 20 minuutjes met de bus van Leeuwarden.
Ik woon vlakbij Leiden, nog mensen die in Leiden willen gaan studeren? 
Een paard rond amsterdam stallen is natuurlijk pokkeduur 

Mijn shetterd loopt altijd met van die friezen sokken en een sinterklaas baard rond in de winter
Ik weet alleen nog dat ik vorige week zei dat je echt expeditie niet mocht missen.. guess what.. was zo druk aan het simsen dat ik het vergeten was