Gefeliciteerd iedereen die ingeleverd heeft!
Laatste dag in Straatsburg ook alweer voor mij.
Dikke complimenten gehad met het stuk van m'n groepje van gisteren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MissAnnemijn schreef:Volgens mij is het de bedoeling dat je je voor een heel jaar opnieuw inschrijft, en dat je het geld terugkrijgt van de maanden dat je niet meer studeert. Dus ik zou voor 12 maanden betalen en dan 11 terugkrijgen omdat ik me voor eind september hoop uit te schrijven.
!

En nog wel een week voor de eigenlijke deadline, jeeeeej

... 

Anders had ik me vandaag nog uitgeschreven. Laat ik het daar maar bij houden
Het grootste gedeelte van mijn vertraging zit dus in mezelf. Maarja, kom daar maar vanaf 
Akshay schreef:
Hier na het opsturen van het plan naar de 2e beoordeler (dat kwam een beetje onduidelijk op de proppen, leuk zo'n aangepast studietraject) vernietigend commentaar gehad op het plan.
En dat terwijl ik over 3 weken eindpresentatie zou hebben..
Ik heb de neiging om er gewoon volledig de brui aan te geven. Dus straks om 5u bel-afspraak met begeleidster...
Ik wil ook gewoon klaar zijn...

Maaaar keep on smiling
Optiwolk schreef:Bekijk het positief, jullie krijgen begeleiding.
Ik heb in november een voorstel gedaan voor een onderwerp, dit moest mondeling.
Indien dat afgekeurd werd, nieuw indienen, enkel schriftelijk feedback.
In december moest m'n researchplan afzijn: mondelinge feedback.
En nu 18 juni krijg ik feedback op mijn afgewerkt product, maw: jullie kunnen het nog bijsturen zodat je kans op slagen groter is.
Hier is het erop of eronder.
vorig jaar had ik begeleiding die van oktober tot eind mei zei dat 't goed ging. En ergens 28 mei kreeg ik te horen dat ik uit de groep moest en opnieuw moest gaan afstuderen..
Akshay schreef:Optiwolk schreef:Bekijk het positief, jullie krijgen begeleiding.
Ik heb in november een voorstel gedaan voor een onderwerp, dit moest mondeling.
Indien dat afgekeurd werd, nieuw indienen, enkel schriftelijk feedback.
In december moest m'n researchplan afzijn: mondelinge feedback.
En nu 18 juni krijg ik feedback op mijn afgewerkt product, maw: jullie kunnen het nog bijsturen zodat je kans op slagen groter is.
Hier is het erop of eronder.
Javorig jaar had ik begeleiding die van oktober tot eind mei zei dat 't goed ging. En ergens 28 mei kreeg ik te horen dat ik uit de groep moest en opnieuw moest gaan afstuderen..
Ik heb niet zo heel veel vertrowuen meer in het condept ''begeleiding''