Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wie wil dat nou niet, werken bij de Albert Heijn? Ik doe meerdere malen per week de boodschappen bij de appie en ik vind dat er altijd een super gezellige werksfeer hangt en veel klantvriendelijkheid. Mede dankzij dat leek het mij een onwijs goede keuze om te solliciteren bij de Albert Heijn!
Waarom ben ik een toevoeging voor jullie? Ik ben klantvriendelijk, representatief, sociaal en erg spontaan. Daarbij een harde werker en ben zeer leergierig.
Tot ziens!
stef schreef:Nouja, ik ben hier gewoon echt helemaal niet in thuis, dus ik laat het maar over me heen komen....
Kan wel om de tafel gaan zitten, maarja, voor wat dan? En in hoeverre heeft dat invloed op een WW?
Alja schreef:zo weer bijgelezen..
wat ik onthouden heb is dat britt werk heeft, dat Jollie is afgewezen wat niet leuk is en dat er vaak door gelinkt moet worden bij advertenties..
en wat ik ook niet moet vergeten is een bokker een pb terug te sturen over een huis in ijhorst ofzo
Leoni_ schreef:Vorige week weer drie afwijzingen. Dus deze week maar weer fulltime gaan solliciteren. De meeste buitenstaanders die wel een baan hebben denken zo makkelijk over het weer vinden van een baan. Als ik vertel dat ik nog geen baan heb zeggen ze "oh, nog steeds niet''. Ik word er zo moe van.