Hee Winged, wat goed! Kom je in een mooie omgeving te wonen Ik heb trouwens ook een sollicitatie lopen bij Reed - maar misschien was die wel voor de baan die jij hebt gekregen, hihi.
Anoniem
Geplaatst: 30-03-12 22:38
Winged schreef:
Ik heb werk Maandag beginnen!
Puntje: Ik zoek nu woonruimte in Doetinchem, anyone?
Ik weet misschien wel wat, maar dan moet je me ff PBen
Winged
Geplaatst: 30-03-12 23:21
Pb-tje. Ben moe
Laatst bijgewerkt door Winged op 30-03-12 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Winged
Geplaatst: 30-03-12 23:22
Ik wil best blijven hoor! No problemo. Ben namelijk over sowieso 9 maanden weer werkloos
Kan gewoon niet slapen omdat ik zo in de knoop zit met mijzelf. Wat moet ik nou etc... Bedacht dat ik misschien morgen kan proberen te bellen met de vraag of ik een week later kan beginnen. Ook onder het mom van 'even alles goed regelen hier'. Is nu allemaal zo verschrikkelijk gehaast!
Vraag me alleen af of ik 't wel kan maken om te bellen en te vragen of het mogelijk is een week later te beginnen..
Apostrof
Geplaatst: 31-03-12 01:31
Wat zit je dan zo dwars? Twijfel je over je beslissing? Of heb je gewoon echt "ad-hoc-angst"? >> Meestal heeft dat een reden.
Winged
Geplaatst: 31-03-12 01:40
Wat mij dwars zit is dat ik een erg goed gevoel had bij het andere gesprek, ik daar liever zou werken dan daar en dat ik hier toch best veel achterlaat. Plus dat het allemaal zo snel op elkaar volgt: Gesprek, aangenomen, werken. Daarnaast vind ik het vervelend dat ik nu totaal nog geen weet heb óf die andere baan wat wordt, hoe het zit met woonruimte etc. Plus dat ik nu ik begin te piekeren qua voorwaarden alsnog erg weinig van de baan in D. weet * DOM* (loon, vrije dagen, pensioen etc)
Maargoed dan alsnog de vraag: Zou ik het kunnen maken om morgen te bellen of ik een week later kan beginnen? Ik weet dan gewoon sowieso meer over de andere plek en heb ook iets meer tijd om woonruimte te vinden.
Best wel moeilijk om daar zo ff een antwoord op te geven. Is het geen idee om gewoon eens 2 dagen mee te draaien en dan een paar dagen vrij te pakken om alles te regelen?
Weet je ook veel beter of je de juiste keuze maakt.
ik denk dat het een hele redelijke vraag is Ali! gewoon proberen. En dan ook je argumentatie erbij (woonruimte, al is het maar tijdelijk). Dan kan je aan de telefoon nog even de voorwaarden vragen. Het is zeker belangrijk die te weten, dan weet je nl ook in welke prijsklasse je woonruimte kan zoeken!
ruitje
Geplaatst: 31-03-12 09:50
Je gevoel volgen! Een week later beginnen dus!
Astaloca
Geplaatst: 31-03-12 09:56
Mm.. wel moeilijke. maar vragen kun je altijd Begrip hebben ze vast wel en anders had het niet zo moeten zijn daar. Misschien heel nuchter gezegd, maar zo is het vaak wel.. Komt wel goed!
Even toch spammen.. ik kom er nog steeds niet uit. Misschien jullie een idee? ik heb wel een goede reactie, maar ik weet het gewoon niet. Zit met mijn handen in het haar.. mochten jullie een idee hebben, graag! Pb of hier, don't matter..
Iedereen gefeliciteerd met zijn/ haar nieuwe baan!
Astaloca schreef:
Gefeliciteerd beide! Document controller? wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Gisteren begonnen op mijn nieuwe werk, helemaal super! In de functie van Document controller ben ik verantwoordelijk voor de administratieve afwikkelingen van projecten. Ik zorg ervoor dat alles verwerkt wordt in een digitaal systeem, voorzie mensen van de benodigde documentatie, zit betrokkenen achter hun broek indien nodig enz. Daarnaast ben ik ook aangenomen vanwege mijn karakter en denkniveau. Het is namelijk tevens de bedoeling dat ik iedereen scherp zal houden, ga kijken waar er zaken/ programma's efficiënter kunnen enz. enz.
Heb nog nooit eerder op en voor zo'n grote organisatie mogen werken, ben dus dolgelukkig. Ook zijn er hele leuke faciliteiten op het kantoor: fitnessruimte waar er onbeperkt en gratis gebruik van gemaakt mag worden, zeer luxe bedrijfkantine. Onderling lijkt er een fijne sfeer te hangen, allemaal erg casual en een open en eerlijke (straight to the point) mentaliteit. Ik ben erg vrij om mijn eigen tijden en uren te bepalen, zolang je het maar van tevoren bespreekt. Met al die afwijzingsbrieven die ik al die maanden heb ontvangen, had ik ook echt niet verwacht dat iets als dit op mijn pad zou komen, dus voor de mensen die nog steeds zonder baan zitten, blijf moed houden, want ook voor jullie ligt er ongetwijfeld iets leuks in het verschiet
Kan iemand mij een klein oordeel geven over de prachtige sollicitatie brief die ik heb getypt net?
Geachte heer, mevrouw
Door middel van deze open sollicitatie wil ik graag in aanmerking komen voor de functie van leerling verzorgende niveau 3 per september 2012.
Mijn naam is ... en ik ben woonachtend in Den haag. De reden dat ik voor de BBL variant kies is omdat ik graag bezig ben met de mensen, mijn theorie in de praktijk wil brengen en het belangrijkste is dat ik niet stil kan zitten. Daarom vind ik de ouderenzorg een ontzettende uitdaging, mede doordat zij soms een gecompliceerd levenspatroon hebben en deze kan veranderen.
Ik heb in het verleden stage gelopen op een psychogeriatrische afdeling in een leefstijlgroep. Hier heb ik onder andere de mensen begeleid met de ADL, gerapporteerd en andere dingen gedaan zoals schoonmaakwerkzaamheden. De zorg voor de ouderen trekt mij enorm en ik sta daarom te popelen om binnen de ouderenzorg een BBL traject te starten. Ook heb ik in het verleden stage gelopen op een manege voor mensen met allerlei soorten lichamelijk en geestelijke beperkingen waarbij ik de mensen begeleidde die op therapeutische basis kwamen paardrijden.
Mijn goede eigenschappen zijn gemotiveerd, een flinke dosis doorzettingsvermogen, sociaal, flexibel, empatisch, extravert, respectvol naar andere culturen en het voornamelijkste: Ik heb affiniteit met de ouderenzorg.
Mocht u naar aanleiding van deze brief nog enige vragen hebben dan wil ik deze graag antwoorden. Ook hoop ik in een persoonlijk gesprek kennis te maken met uw organisatie.
Mocht u naar aanleiding van deze brief nog enige vragen hebben dan wil ik deze graag beantwoorden. Ook hoop ik in een persoonlijk gesprek kennis te maken met uw organisatie.
Silvia
Geplaatst: 31-03-12 15:28
Purny, klinkt goed! Ik zou er alleen nog even de spellingchecker over heen gooien want volgens mij is het "woonachtig" en "het voornaamste". En in de laatste zin: niet schrijven dat je hoopt op een persoonlijk gesprek maar dat je uitziet naar een persoonlijk gesprek. Dan kom je net wat zelfverzekerder over.