Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Sommige mensen zouden je voor gek verklaren, maar zo had ik dat ook met mijn hond. Mijn hond werd kriegel van kinderen, dus zolang zij er was, geen kinderen in mijn huis.
Hoe weet je van een IP adres nu of het een googlebot (of andere) is, of een gewone bezoeker? Hoe kun je dat zien in de whois gegevens? (google is me duidelijk, dan staat er gewoon de naam google in beeld, maar hoe zie ik dat bij andere?)
Zo heb ik op dit moment bijvoorbeeld 1 IP op 58 pagina's tegelijkertijd online. Je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat iemand 58 schermpies open heeft staan om een website te bekijken.
LHO schreef:pmarena schreef:Hoe ervaren andere verkopers dat eigenlijk, qua reclame maken enzo ?
Ik vind zelf al jaren dat ik meer zou moeten adverteren in bladen en met standjes enzo, maar volgens mij is het echt weggegooid geld
De keren dat er wel iets speelde heeft het eigenlijk niet merkbaar iets opgeleverd...ook een paar jaar een stand op Horse Event, ben je ook al snel 2000 euro lichter (!) per keer en ik zie dan eerlijk gezegd echt geen piek in de verkopen rond die tijd of even later.... dan besteed ik dat geld liever anders
Mond tot mond reclame en de mogelijkheid bieden om spullen te testen werkt echt 1000x beter
Voor http://www.vvecomplex.nl een Google Ads campagne lopen. Heeft nog niets opgeleverd (wel bezoekers). Maar goed, een klant daar kan een campagne van een jaar betalen, dus het hoeft ook niet direct iets op te leveren. Wel bedrijven gehad die het nodig vonden om op een ad te klikken en vervolgens hun diensten aan te bieden.