mensen die nog tentamens hebben: succes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

drie maanden stufi ofzo. Mooi meegenomen 
Maar dat doen ze dus vaak niet. Het is niet zelden dat er op de dag zelf nog geen spoelploeg is geregeld ofzo. De taak van koks regelen was in eerste instantie ook bestuur (en is dit vele jaren geweest), maar aangezien op een gegeven moment het meisje dat dat als taak had 9 van de 10 keer zelf stond te koken omdat ze weer eens niemand had geregeld hebben wij (de keukencommissie) die taak naar ons terug getrokken. Wat geheel terecht was volgens hen, wat het niet is.. maar goed. Ook treffen we regelmatig een vieze keuken aan, wat echt niet kan, aangezien het bestuur verantwoordelijk is dat dit schoon is aan het eind van de dag.
Op één persoon na, die dus in de keukencommissie is gegaan terwijl dat eigenlijk niet verwacht werd van hem. Hij is nog wel prima bezig, en zet zich daadwerkelijk fulltime in voor de vereniging, waar ik bij de rest zo mijn twijfels over heb..
_AB_ schreef:Hm volgens mij zijn we er allemaal laat bij vandaag... Ik heb net gedouched, heb k me aangekleed en wil me ff opmaken, hoor ik de badkamerdeur aan de andere kant open en dicht gaan. Met als gevolg dat ik me over 20 minuten ofzo pas kan opmaken

lijntje boven, lijntje onder en mascara
En als mijn vriendje er dan onder staat terwijl ik wil douchen gooi ik hem gewoon buiten
Maar het probleem is dat het dan gelijk een stuk langer duurt
in die tijd maak ik ontbijt ofzo, of pak ik mijn tas in. Of zet ik de warme kraan van de wastafel aan