Ik vind de nieuwe coldplay mwa... Er staan een paar goede nummers op en een paar nummersd die heel erg lijken op nummers die ze al hadden.
Ik ben vandaag vrij, dus vanavond pas weer naar m'n kamer. Alleen ik moest iets inleveren vandaag, maar ik ben morgen pas op school, dus ik denk dat ik dat morgen pas ook inlever...
Mss kun je het wel vast mailen, Sharon? Zo'n afspraak heb ik ook voor de maandag na de vakantie. Had ik jou eigenlijk al teruggepbt dat het na de vakantie wordt?
Oud en nieuw bij mijn ouders wordt m dus echt niet, dat is echt oersaai Sorry maar het is gewoon zo. Ik nodig wat vrienden uit hier (heb ik net besloten) en dan kunnen we hier n de flat vast wel een feestje crashen
Nee Manon je had mij nog niet terug ge PBt Mailen hebben ze liever niet, maar ik kan het altijd alvast doormailen en dan d'r bij zetten dat ik hem morgen ook nog inlever.
Naskapower
Geplaatst: 19-12-11 12:42
ik vier oud en nieuw met een groot feest op mijn studentenvereniging. moet nog even een slaapplek zien te regelen (en anders word het gewoon doorzetten, feest duurt tot 6 uur)
Ik vier oud-en nieuw bij mn ouders Anders zit k hier zo alleen hahah en daar is het altijd heel gezellig en veel vuurwerk op t plein/kruispunt voor ons huis
Hier oud en nieuw ook lekker thuisthuis bij mijn ouders + broertje en zusje. Waarschijnlijk komen er ook nog wel een aantal vrienden en s'middags nog gezellig met de buurt oliebollen, appelflappen en kniepertjes bakken.