Alles wat je eerder solliciteert heb je maar weer, je moet minimaal 1x per week solliciteren vanaf dat je werkloos word. (Of vier keer in de eerste week en de rest van de maand niet
) Het klopt dat je na drie maand een andere coach krijgt, waar je ook eens op gesprek moet komen enzo. Dan krijg je "meer" begeleiding. (Oftewel nog niks maar t gaat om t idee
)
Raar maar waar, ik kan vandaag alweer aan de slag! Ben maandag even langs een supermarkt gereden waar ik normaal niet winkel, maar die wel op de route ligt. Hangt daar een papiertje van fulltime cassiere gezocht. Ik dus gelijk even vragen naar de eigenaar, daar even mee gepraat, en ik moest mijn gegevens maar opsturen. Ik dat thuis gelijk gedaan, alleen kreeg een foutmelding met mailen. Ik daar gelijk achteraan bellen, had wat verkeerd ingetypt, maar zijn inbox zat ook vol
Paar uur later belt hij alweer terug wanneer ik op gesprek kan komen, dus gister gelijk op gesprek geweest, en ook gelijk de baan gekregen! Vraagt ie wanneer ik kan beginnen, ehm in pricipe vandaag gelijk wel.. Kon ik gelijk komen! Ben er nog een beetje perplex van hoe snel dat is gegaan! Het is de bedoeling dat ik eerst even een paar weekjes zo meedraai om even alles weer te weten en dat ik dan als hoofdkassiere aan de slag ga
Maar goed, na de vorige keer juich ik nog niet te snel, maar het voelt in elk geval wel goed!