Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babsiej schreef:Voor de liefhebber wellicht, in noord holland in een dierenwinkel: http://www.fretten.nl/index.php?main_pa ... &chapter=0
Cowgirl schreef:Leuk, maar te weinig uur en ik ben fysiek niet okay.
Verder heb ik vandaag echt een poedersuiker gesprek gehad met mijn reintegratie coach. Ik heb een uur gezeten en het is teveel om hier te plaatsen.
Ik heb het gevoel dat ik nu enorm onder druk ben gezet en hij mij een beetje het gevoel heeft gegeven dat ik de afgelopen 20 maanden uit mijn neus heb zitten eten.. Ik moet voor 15 sept ergens zitten want ik krijg geen extra 3 maanden bij de Post die mij eerst wel 'beloofd' waren mocht het de eerste 3 maanden niet gelukt zijn iets te vinden.
OOk kreeg ik een leuke reactie dat ik niet op zijn vacature had gereageerd die hij GISTEREN!! had gestuurd. Gelukkig was hij stil toen ik zei dat ik momenteel eigenlijk vakantie heb maar deze heb opgeofferd om mijn (nu ook nog zieke ) collega uit de brand te helpen omdat die verder niemand had die mijn werk kon doen!!.
ER loopt nog wel iets voor administratief medewerker...alleen is dat wel de hele dag achter de pc en ik weet gewoon dat mijn rug dat niet gaat trekken.
Ik ben vanmiddag helemaal ingestort en ga morgen de huisarts weer bellen, geloof dat ik even met iemand van buitenaf een gesprekje moet maken.
Maandag ga ik samen met een collega aan een soll. brief werken voor de hogen piefen van het bedrijf waar ik nu zit. En als ik haar moet geloven staat die hoge pief wel open voor doorzetters met ideeen.