Ik heb minimaal 33 punten, en dan heb ik wat twijfel antwoorden niet goed gerekend of antwoorden die ik niet meer wist. Volgens examenklacht heb ik tussen de 6,5 en 7,3
Mijn resultaten tot nu toe: Wiskunde, duits, kunst en nederlands is sowieso een voldoende als eindcijfer Biologie denk ik niet, scheikunde en natuurkunde heb ik niet durven nakijken. Tsjaa kans is aanwezig dat ik slaag of 1 her heb (ivm 3 5en) Mhm valt me nog alles mee eigenlijk.
Duits een 0 als norm? Meen je niet, dat is wel heel streng.
_Jitske_
Geplaatst: 27-05-10 13:27
Heb Duits net even nagekeken, als ik streng nakijk heb ik tussen de 6,2 en 8,2, hoop dus maar dat de docenten me iets meer punten geven. Een 7,3 zou wel erg leuk zijn, dan sluit ik het af met een 8, maar die 7,3 ga ik denk ik net niet halen, gezien de lage normeringen van voorgaande jaren.. Maar goed, een 7 is ook prima
Ik had super veel goede punten voor duits, stond eerst een 8. Maar ben mega slecht in schrijfvaardigheid dus ben naar een 7 gekeild. Maar ik sta zowiezo een 7 op mijn eindlijst.
Duits was idd veel te lang! Ik zag dat die volgorde-vraag heel veel tijd in nam voor maar 1 punt dus die heb ik overgeslagen en om 1 minuut voor tijd nog even gegokt. Wel fout gegokt helaas.
Heb tussen de 5,4 en 6,4 en wilde eigenlijk een 7,1 halen voor een 7 gemiddeld. Maargoed, beter een 6 dan maar dan een 5.
Angst voor Engels en aardrijkskunde morgen, moet ik allebei ECHT een 6 voor halen anders ben ik definitief game over, ook geen her....
Ik zo'n idee dat leren voor AK niet echt zin heeft. Maar dat kwam omdat dat bij onze SE's altijd zo was. Die waren wel heel moeilijk, maar je had niet echt veel aan de stof.