Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sita_xx schreef:Sander_ schreef:Vraag 33 had ik ook fout, ik had 414 maar het moest de helft zijn... zal wel iets met halve allelen zijn en zo?
ik had ook 414. en snap echt niet waarom het fout is. Hadden jullie bij 34 ook C?
net natuurkunde een examen gemaakt. had een 5 ofzo. Dus nog even oefenen.
Phylos schreef:Nee klopt helemaal Ilse, soms reageer je iets teveel op een vraag en dan geef je eigenlijk een antwoord, en dat was idd niet de afspraak. Iedereen moet hier kunnen komen het is juist zo gezellig en motiverend
Ilsiie schreef:Phylos schreef:Nee klopt helemaal Ilse, soms reageer je iets teveel op een vraag en dan geef je eigenlijk een antwoord, en dat was idd niet de afspraak. Iedereen moet hier kunnen komen het is juist zo gezellig en motiverend
Dat weet ikis denk ik ook niet meer dan logisch!
Neem niemand iets kwalijk hoor, ik zou gek wezenhihi
Nee komt helemaal goed, vind het een fijne sfeer die hier hangt!
Damn, ik hoop maar dat er verder niet zoveel gebeurt wb Latijn.... Stelletje etterbakken.
Ze benadelen ook zichzelf hiermee - waarom zou je mailen dat je het hebt gekraakt?
Sander_ schreef:Jeetje, dat is nogal nieuws zeg! Maar ze hebben zo te lezen geen echte bruikbare info kunnen vinden. Anders zou het examen misschien ongeldig worden verklaard.
Nueve, ik ben ook 'bang' voor grieks. Ik vind het normaal al moeilijk, laat staan als ze er gemene vragen over gaan bedenken. Het is ook gewoon te veel om uit je hoofd te leren.