Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
daNiielle_ schreef:Leerlingen van deurne krijgen korting op de taxi... Geld dat ook als je de taxi gebruikt om ergens anders heen te rijden?
Of alleen als je echt naar school gaat?
millennium schreef:daNiielle_ schreef:Leerlingen van deurne krijgen korting op de taxi... Geld dat ook als je de taxi gebruikt om ergens anders heen te rijden?
Of alleen als je echt naar school gaat?
Haha, moet een beetje lachen om deze vraagJe krijgt natuurlijk enkel korting wanneer je vanaf het station naar de flat of school moet en andersom. School heeft een contract met Alptax, maar vind zelfpersoonlijk dat alptax zeeeeeeer slechte service levert. Het is geen uitzondering om ruim een half uur te wachten op je taxi, en het is ook geen uitzondering wanneer ze NIET komen opdagen. Hoevaak ik en mijn klasgenoten er achterna hebben moeten bellen, niet meer op 100 handen te tellen.
Toppunt: in het tweede jaar om kwart over 1 een taxi besteld voor kwart over 2. Keurig op tijd, en ook nog eens buiten de spits om wat betreft het vervoeren van naar school gaande kinderen. Hebben we tot, schrik niet, kwart voor 6 gewacht op een taxi. Hebben er daadwerkelijk wel 15 keer achterna gebeld, en telkens maar met die banketstaaf komen dat de taxi er toch echt geweest was. Niet dus. Maargoed, wel telkens beloven dat er 1 binnen 5 minuten zou zijn.
Zijn we voor aan bij het ziekenhuis gaan wachten, zagen we goddomme gewoon wel een stuk of 5 taxi's langs sjesen. Wij telkens: JOEPPIE! EINDELIJK! JOEHOE! en dan ... rijd die voor je neus langs. Wat een domper.
Uiteindelijk toch een taxi gekomen (let op: KWART VOOR 6), wij uitgelegd dat we al 3,5 uur op een taxi hadden gewacht, zegt de chauffeur doodleuk: 'Ik heb deze melding pas 5 minuten geleden binnen gekregen' AAAAAAAAAAAAAAHG
Zat dat jaar in de leerlingenraad en heb er bij de eerst daaropvolgende vergadering melding van gemaakt. Meneer Rijken zou met Alptax in gesprek gaan, maar heb geen verschil gemerkt.
Het excuus van Alptax wanneer het druk is (maar ze wel eesrt toegezegt hebben er op de afgesproken tijd te zijn) is dat ze het zo druk hebben. Maargoed, ik denk dan: Wij zijn toch ook gewoon klanten? Jullie zetten ons dus direct op zij wanneer er een andere klant, welke na ons belt, op ons tijdstip opgehaald wilt worden.
Wij hebben met onze klas dit jaar dan ook veel gebruik gemaakt van Taxi Hebben; Top service!
Ritje vanaf het station naar de flat kost 6 euro en naar school 10. Nou, wanneer je met 4 man in een auto zit, of met nog meer in een busje kost het je echt geen drol.
Advies: Neem Hebben wanneer je op tijd wil zijn!
luxket schreef:je kan ook gewoon de bus nemen naar het station, die stopt 3 min lopen vanaf de flat en kan je gewoon met je ov in. Gaat of naar deurne station of naar helmond.. Die rijd zeker wel optijdheb ik de laatste 2 jaar telkens gedaan