NHB Deurne

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pony_Arie

Re: NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:57

haha oke maakt niet uit ik kijk dan wel of ik het al heb gehad kan dan misschien vrijstelling vragen anders doe ik het met nog een paar vakken 2 x ook zo zonder van me tijd kan ik beter in andere vakken goed consentreren!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:27

Leerlingen van deurne krijgen korting op de taxi... Geld dat ook als je de taxi gebruikt om ergens anders heen te rijden?
Of alleen als je echt naar school gaat?

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:31

hebben jullie boeken al besteld? ik nog niet namelijk :oo

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:32

Dan mag je dat wel eens doen. :))
Wij hebben ze volgens mij meteen aan het begin van de vakantie besteld en ze zijn er nog niet..

bonzwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:49

daNiielle_ schreef:
Leerlingen van deurne krijgen korting op de taxi... Geld dat ook als je de taxi gebruikt om ergens anders heen te rijden?

OW?

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:50

echt :oo
dan moet ik dat echt doen!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:52

bonzwa schreef:
OW?

Wat bedoel je daarmee? :')

Ja of wanneer was dat...Toen ze die lijst hadden samen gesteld? We hadden ze toen meteen besteld..

MeAndManuel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 21:00

Ik heb mijn boeken ook gelijk besteld.. maar heb ze ook nog niet.. ;)

gilberke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 21:24

ik kan je niet helpen met het taxi probleem heb nog nooit met de taxi ge rijst :P

is alleen voor van het station naar de flat of school.

zal beslist wel een beetje goed koper zijn maar niet veel.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 21:26

daNiielle_ schreef:

Haha, moet een beetje lachen om deze vraag :P Je krijgt natuurlijk enkel korting wanneer je vanaf het station naar de flat of school moet en andersom. School heeft een contract met Alptax, maar vind zelfpersoonlijk dat alptax zeeeeeeer slechte service levert. Het is geen uitzondering om ruim een half uur te wachten op je taxi, en het is ook geen uitzondering wanneer ze NIET komen opdagen. Hoevaak ik en mijn klasgenoten er achterna hebben moeten bellen, niet meer op 100 handen te tellen.

Toppunt: in het tweede jaar om kwart over 1 een taxi besteld voor kwart over 2. Keurig op tijd, en ook nog eens buiten de spits om wat betreft het vervoeren van naar school gaande kinderen. Hebben we tot, schrik niet, kwart voor 6 gewacht op een taxi. Hebben er daadwerkelijk wel 15 keer achterna gebeld, en telkens maar met die banketstaaf komen dat de taxi er toch echt geweest was. Niet dus. Maargoed, wel telkens beloven dat er 1 binnen 5 minuten zou zijn.
Zijn we voor aan bij het ziekenhuis gaan wachten, zagen we goddomme gewoon wel een stuk of 5 taxi's langs sjesen. Wij telkens: JOEPPIE! EINDELIJK! JOEHOE! en dan ... rijd die voor je neus langs. Wat een domper.
Uiteindelijk toch een taxi gekomen (let op: KWART VOOR 6), wij uitgelegd dat we al 3,5 uur op een taxi hadden gewacht, zegt de chauffeur doodleuk: 'Ik heb deze melding pas 5 minuten geleden binnen gekregen :+ ' AAAAAAAAAAAAAAHG

Zat dat jaar in de leerlingenraad en heb er bij de eerst daaropvolgende vergadering melding van gemaakt. Meneer Rijken zou met Alptax in gesprek gaan, maar heb geen verschil gemerkt.

Het excuus van Alptax wanneer het druk is (maar ze wel eesrt toegezegt hebben er op de afgesproken tijd te zijn) is dat ze het zo druk hebben. Maargoed, ik denk dan: Wij zijn toch ook gewoon klanten? Jullie zetten ons dus direct op zij wanneer er een andere klant, welke na ons belt, op ons tijdstip opgehaald wilt worden.

Wij hebben met onze klas dit jaar dan ook veel gebruik gemaakt van Taxi Hebben; Top service!
Ritje vanaf het station naar de flat kost 6 euro en naar school 10. Nou, wanneer je met 4 man in een auto zit, of met nog meer in een busje kost het je echt geen drol.

Advies: Neem Hebben wanneer je op tijd wil zijn!

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 22:22

Wat een stel ..$%^@*@.. hahaaa! maar konden jullie niet beter lopen dan? als je toch 3,5 uur hebt gewacht kon je net zo goed een paar keer op en neer gelopen zijn toch? :P

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:36

Ehm ik weet niet maar echt wandelbaar is de afstand niet :P Zeker niet als je nog allemaal zut mee moet slepen.

Pony_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:37

ik heb ze ook besteld en ik krijg ze een week voor school binnen hebben ze gezegt :D

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 22:38

oh, kijk daar had ik nog niet aan gedacht.. :P

Boeken heb ik besteld, nog niet binnen..

gilberke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:34

bij mij in de klas zijn er wel die het lopend doen maar daar word je echt niet gelukig van haha.

de boeken komen meestal 1 of 2 weken voor dat de school begint.
en soms komt er ook maar de helft en komt de rest later.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 08:02

millennium schreef:
daNiielle_ schreef:

Haha, moet een beetje lachen om deze vraag :P Je krijgt natuurlijk enkel korting wanneer je vanaf het station naar de flat of school moet en andersom. School heeft een contract met Alptax, maar vind zelfpersoonlijk dat alptax zeeeeeeer slechte service levert. Het is geen uitzondering om ruim een half uur te wachten op je taxi, en het is ook geen uitzondering wanneer ze NIET komen opdagen. Hoevaak ik en mijn klasgenoten er achterna hebben moeten bellen, niet meer op 100 handen te tellen.

Toppunt: in het tweede jaar om kwart over 1 een taxi besteld voor kwart over 2. Keurig op tijd, en ook nog eens buiten de spits om wat betreft het vervoeren van naar school gaande kinderen. Hebben we tot, schrik niet, kwart voor 6 gewacht op een taxi. Hebben er daadwerkelijk wel 15 keer achterna gebeld, en telkens maar met die banketstaaf komen dat de taxi er toch echt geweest was. Niet dus. Maargoed, wel telkens beloven dat er 1 binnen 5 minuten zou zijn.
Zijn we voor aan bij het ziekenhuis gaan wachten, zagen we goddomme gewoon wel een stuk of 5 taxi's langs sjesen. Wij telkens: JOEPPIE! EINDELIJK! JOEHOE! en dan ... rijd die voor je neus langs. Wat een domper.
Uiteindelijk toch een taxi gekomen (let op: KWART VOOR 6), wij uitgelegd dat we al 3,5 uur op een taxi hadden gewacht, zegt de chauffeur doodleuk: 'Ik heb deze melding pas 5 minuten geleden binnen gekregen :+ ' AAAAAAAAAAAAAAHG

Zat dat jaar in de leerlingenraad en heb er bij de eerst daaropvolgende vergadering melding van gemaakt. Meneer Rijken zou met Alptax in gesprek gaan, maar heb geen verschil gemerkt.

Het excuus van Alptax wanneer het druk is (maar ze wel eesrt toegezegt hebben er op de afgesproken tijd te zijn) is dat ze het zo druk hebben. Maargoed, ik denk dan: Wij zijn toch ook gewoon klanten? Jullie zetten ons dus direct op zij wanneer er een andere klant, welke na ons belt, op ons tijdstip opgehaald wilt worden.

Wij hebben met onze klas dit jaar dan ook veel gebruik gemaakt van Taxi Hebben; Top service!
Ritje vanaf het station naar de flat kost 6 euro en naar school 10. Nou, wanneer je met 4 man in een auto zit, of met nog meer in een busje kost het je echt geen drol.

Advies: Neem Hebben wanneer je op tijd wil zijn!

Ja nou heb alleen gelezen ' korting voor nhb studenten', dat komt voor mij niet over alsof het alleen geldt voor de route station-school en terug. :))
Toch maar goed dat ik het gevraagd heb want anders had ik dit ook niet geweten. :)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:13

Alphtax is inderdaad waardeloos. Heb afgelopen jaar menig uur op hun gewacht.. Maarja, het is niet anders.. :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:29

je kan ook gewoon de bus nemen naar het station, die stopt 3 min lopen vanaf de flat en kan je gewoon met je ov in. Gaat of naar deurne station of naar helmond.. Die rijd zeker wel optijd :D heb ik de laatste 2 jaar telkens gedaan

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:34

Weet iemand of je nog extra vakantie op kan nemen? :P
Ik heb nog wel trek in een week of 6 geen school, haha!

Luxket. Maar vanaf het station kan ik met de bus niet op school komen. En slapen in de flat doe ik niet, dus dan ben je al afhankelijk van Alphtax.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:07

Of een vouwfiets :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 09:09

luxket schreef:
je kan ook gewoon de bus nemen naar het station, die stopt 3 min lopen vanaf de flat en kan je gewoon met je ov in. Gaat of naar deurne station of naar helmond.. Die rijd zeker wel optijd :D heb ik de laatste 2 jaar telkens gedaan

Dat kan ook prima, zo heb ik het ook vaak gedaan. Moet je echter vanaf het station naar school, dan kan deze optie niet. Ben trouwens ook vaak met de bus vanaf deurne naar het station deurne of het station helmond gereden. Is ook prima te doen en natuurlijk gratis!

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 09:37

een fiets bij het station das toch zeker wel een optie? Dan zou ik een fiets in Deurne hebben en thuis een.. dat lijkt me ook wel lekker makkelijk :D

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 09:44

dat is ook het makkelijkste, moet je alleen niet een luxe fiets neerzetten en hem op slot zetten anders fietst er dezelde dag nog een ander op je fiets :P

(als je nog een fiets nodig hebt, ik heb er nog wel een voor niet te veel)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:26

Een fiets is het beste. Maar mijn ouders gaan echt niet helemaal naar Deurne rijden om een fietsje af te leveren, dus ik gebruik de taxi.. :P

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 11:01

en hoe komt je paard dan op school? en je spullen op de flat? Als je een tweepaardstrailer hebt kan je fietsje er gewoon naast :P