doordeweeks vaak rond hal;f 11 11 uur
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

BrittKitt schreef:Ik zou ook wel graag de ochtendkrant erbij doen, ben een echt ochtendmens en wat je ermee verdient is ook best prettig!
Hoe laat gaan jullie gemiddeld genomen naar bed?
Kijk 5 uur opstaan vind ik niet erg, maar kwart voor 3 ga ik niet redden naast school, paard en vriendje

S0WHAT schreef:haha ja dat is wel fijn
Teziej welke krant loop jij ?

Hij is uitgerekend op een uur, dus zal wel rond de 200 euro zijn.. Toushie schreef:haha ik doe t 6 dagen achtereen
maar als ik later weg hoef ga ik als ik thuis kom wel weer me bedin
Dus heb me net opgegeven als bezorger op zondag 

BrittKitt schreef:Tja mijn enige probleem is meer mn vriendje
Maar hoe werkt het nou dan eigenlijk, wat is jullie ochtendschema? Je staat op, je gaat daar naar toe waar je de kranten krijgt, moet je ze dan nog sorteren oid of krijg je gewoon een aantal stapeltjes die je in je tas stopt en een lijstje met adressen? Had altijd zo'n klerehekel aan folders en krantjes enzo, maar ja die waren grotendeels al ingeseald met het adres er op geprint, dan wordt het al vervelender. Maar is dat met kranten ook zo?

Teziej schreef:O gosh, wat een regen vanmorgen!
Toen ik weg ging, regende het niet, dus ik nam mijn regenbroek niet mee, dom dom dom dom

ben om half 7 begonnen met me wijk
Opeens kwam er een hele dikke kater tevoorschijn die dus al een tijdje achter me aan liep. Ik schaamde me best wel