ik ga me knollie doen byebye
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hoe bedoel je blond, en vandaag geflists, wel banketstaaf, want alle bij de stop lichten gingen op groen, en me achter kant gaat om de hoek flits, wel balen maar jah.. we zien wel..
Ik zal er ook vast wel eens een gaan rijden.

T blijft leuk werk 
SuuZzel schreef:Beide, ik werk op 0 uren basis, dus ik stap in elke auto, waarvan de vaste chauffeur op dat moment vrij heeft.
Da's een heel andere constructie
) Amanda_T schreef:Hier nog iemand die zich komt melden. Ben inmiddels aan het lessen, heb er vandaag weer 8 uur lessen opzitten bij Wim Luijten. Nog 3 weken en dan op examen (les geen volle dagen achter elkaar, omdat ik maar 1 dag per week vrij ben.) Moet 17 juni afrijden en dan zullen we zien, Moet op voor C, dan kan ik in ieder geval de bakwagen voor de paarden aan gaan schaffen. Daarnaa mooi solliciteren en een baas vinden die zo gek is om mijn E te betalen, 2 jaar of langer rondtouren en dan iets met paardentransport beginnen..(is de planning)
..
Amanda_T schreef:Zeker weten, ik zit wat dat betreft tussen de Truckers..Weeda, Groenendijk, hebben beiden super mooie vrachtwagens! Is nog steeds om te kwijlen als ik die van binnen zie..
Is daarom natuurlijk ook niet echt gek dat ik ook veel truckers ken