rebeltje schreef:Nimue: Waarvoor een sollicitatie zo ver weg als ik vragen mag? In ieder geval succes met op staan, mij zou het al tegenstaan dat er maar 1 mogelijkheid is. Flexibel zijn ze iig niet.
Het is op een middelbare school, en daar bestaat de commissie dus standaard uit een docent, teamleider, rector, noem maar op. Mensen die de rest van de dag ook gewoon les moeten geven en die lastig bij elkaar te krijgen zijn. Bij de andere scholen waar ik gesprekken heb zijn ook steeds maar één of twee mogelijkheden, dus ik ben er ondertussen al wel aan gewend. 
Het is zo ver weg omdat het in Bilthoven is, terwijl ik nu in Zeeland woon. In september ga ik de lerarenopleiding doen (één jaar) en die wil ik combineren met een baan. Ik solliciteer zowel waar ik nu woon als ook in de omgeving Utrecht, want ik wil eventueel ook wel weer daarheen. Heb er zeven jaar gestudeerd en het goed naar mijn zin gehad, dus ik zou best weer daar willen gaan wonen.
Het gesprek gisteren ging best goed, ik werd 's middags al gebeld dat ik de tweede keuze ben. De eerste keuze hebben ze nog niet te pakken kunnen krijgen, maar zodra ze weten of die het wel of niet doet laten ze het weten. Het is dus nog even afwachten, want het zou goed kunnen dat die ander ook meerdere sollicitaties heeft lopen (en die wilde eigenlijk een wat grotere baan dan deze). Ik vond het in elk geval een erg leuke school en zou er best willen werken, hoewel mijn voorkeur wel uitgaat naar een school in west Brabant. Maandag een gesprek hier in de buurt...