Maar schreef:niet zo veel goede verhalen..
toch ga ik 28 november naar een opendag gewoon even zelf kijken
op de opendag beloven ze je zakken vol goud en een prachtig iets!
zoals overgens overal
dus op de opendag zul je er niet van merken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar schreef:niet zo veel goede verhalen..
toch ga ik 28 november naar een opendag gewoon even zelf kijken
kelcy schreef:goudvarken jij zegt dat het aan de motivatie ligt van de leerlingen nou misschien een klein deel maar ik het houderij gedaan en er is NOOIT maar dan ook nooit naar ons omgekeken we moetsen het zelf maar doen en was het niet goed was het jammer
als je steeds achter iedereen aan moet vangen en briefje dit briefje dat moet doen ach dan gaat de motivatie vanzelf weg!

Goudvarken schreef:mentjuh schreef:....
- springlessen van strijbosch zijn onverantwoord, rest valt wel mee
- Stage adressen worden gewoon gekeurd, afgelopen jaar is er een hele zwik van de lijst geschrapt.
- je stallen schoonhouden is toch niet meer dan logisch? of kijk jij liever tegen tralies vol met etensresten en spinnenwebben? en een muur vol met mest?
- Beesten kan je gewoon met toestemming van je instructeur na de lessen rijden, wel heb je hiervoor een briefje nodig. stilzetten ligt dus meer aan jezelf.
- dat loeffen zo les geeft wil niet zeggen dat iedereen het doet, hij geeft confronterend les, maar je leert er onwijs veel van als je precies doet wat die zegt.
- Dat je tuig en paard schoon is vind ik ook niet meer dan logisch, je heb sochtends zat tijd om hem te poetsen na het mesten, als er daarna een deken opgaat dan kan je mij niet wijs maken dat je meer dan 2 minuten nodig hebt om te poetsen.
Volgens mij moeten mensen gewoon wat professioneler worden, en vooral wat perfectionistischer voor zichzelf worden, niet constant de kantjes eraf lopen, op de grote stallen word er toch ook hard gewerkt? en daar moet toch ook alles perfect voor mekaar zijn? waarom op school dan niet?
Olifant schreef:Zijn er ook andere 'paardenscholen' in Nederland ?
die daar op school zit die kan je allemaal info geven amsolusa schreef:zo, om even wat misverstanden uit de weg te helpen.
ik denk dat ieder hier zijn eigen mening over heeft..
zowel goed als slecht
xx_Irisje schreef:b]
Er zal de laatse jaren ook zeker een hoop vernaderd zijn hoor![]()
voor schoolpaard heb je iegn tuig nodig, en de opleding is intern,
deurne staat niet meer zo positief bekend onder paardenmensen en ken genoeg mensen die gewoon liever GEEN deurnemensen zien/hebben vanwege hun mentaliteit....
want dan heb je gewoon een paar penný-meisjes op stal lopen die al het werk doen voor jou gratis en voor niks
daarom zijn er zo weinig banen in de paarden