Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:Ik heb vandaag mijn eerste dag gehad. Vond het heel spannend en moet altijd mijn plekje vinden in een groep. Heb een simpele zwarte rugzak maar merk daarin wel gelijk dat ik buiten de boot val.. daar moet ik mij gewoon overheen zetten want bescherming van mijn spullen en draagcomfort is uiteraard belangrijker.
Toch altijd wennen. Veel informatie uiteraard maar wel veel zin in de opleiding!
Wanneer beginnen jullie?
Yenni schreef:Ik heb vandaag mijn eerste dag gehad. Vond het heel spannend en moet altijd mijn plekje vinden in een groep. Heb een simpele zwarte rugzak maar merk daarin wel gelijk dat ik buiten de boot val.. daar moet ik mij gewoon overheen zetten want bescherming van mijn spullen en draagcomfort is uiteraard belangrijker.
Toch altijd wennen. Veel informatie uiteraard maar wel veel zin in de opleiding!
Wanneer beginnen jullie?
Eapy schreef:Ik heb ook gewoon een zwarte rugzak hoor! Wat hebben ze dan bij zich waardoor jij buiten de boot valt? Een pakezel? Niks van aantrekken joh! Je bent perfect zoals je bent!
Yenni schreef:Eapy schreef:Ik heb ook gewoon een zwarte rugzak hoor! Wat hebben ze dan bij zich waardoor jij buiten de boot valt? Een pakezel? Niks van aantrekken joh! Je bent perfect zoals je bent!
Hun hebben allemaal grote handtassen bij zich.
Je merkt dat er snel groepjes vormen en dan heb ik op de vorige opleidingen nooit gehad. Dat is even wennen.
Lau schreef:Vandaag werk ik officieel mijn laatste dag ik vind het zo spannend dat ik volgende week echt weer naar school ga.