Bij welke baan heb je het kortst gewerkt en waarom?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 18:09

3 uur, ik was toen 16 ofzo en kon bij ptt nu postnl in het magazijn werken.
Het was een uitdagende baan en afwisselend werk zei het uitzendbureau :)

Kwam aan en moest dozen vouwen.

Na 3 uur dozen vouwen en opstapelen en vouwen en opstapelen en vouwen en opstapelen.....

zei hij dat het lunchpauze was.
Ik vroeg wat gaan we na de pauze doen, hij trok een deur open met een hal vol ongevouwen dozen _O- .

Ik ben thuis gaan lunchen en ben nooit meer teruggegaan :')

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 18:12

1 dag toen ik 16 was. De eigenaar van de horecazaak maakte super ranzige opmerkingen en was super vrouwonvriendelijk. Ik heb de avond afgemaakt en ben daarna niet meer terug gekomen.

Als ik er aan terug denk denk ik echt, gatverdamme. Een oude vent die de hele dag opmerkingen maakte naar zn minderjarige personeel en zn vrouw + businesspartner en alle andere medewerkers lieten het allemaal gebeuren. Iemand van 16 kan nog niet op die manier voor zichzelf opkomen. Ik wil niet weten wat alle andere meiden die daar werkten hebben moeten doorstaan.

Cilli96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 18:58

cursebreaker schreef:
Barbet schreef:
Heel leuk om alle verhalen te lezen en ook best interessant om zo over allerlei soorten werk te lezen :D
Ik heb me bv wel eens afgevraagd hoe het zou zijn om bij de post te werken, lees ik er hier al verhalen over.

Ja, is wel leuk om te lezen idd!

Toevallig heb ik zelf ook over post bezorging nagedacht omdat ik denk dat het in theorie op veel vlakken wel echt wat zou zijn voor me; ik ben actief bezig, op mezelf, en lekker buiten! Nadeel dan wel dat je idd door weer en wind moet, wat zeker niet altijd leuk kan zijn ook. En ik kamp nog met long covid, dus heb dat ook gewoon niet aangedurfd om daarmee te beginnen. Zo ben ik dan nu bij Customer Service uitgekomen wat ik volledig vanuit thuis doe en dat sluit voor nu veel beter aan bij m'n leven. Maar post bezorging zie ik mezelf toch misschien nog wel eens proberen ooit ondanks sommige mindere verhalen hier haha. Maar een deel daarvan is ook gewoon eigen beleving en dat kan voor iemand anders gewoon heel anders uitvallen. Ik ken veel mensen die postbezorging bv. weer echt heel leuk vinden. :j

PostNL heb ik ook voorgewerkt een zomer! Dat vond ik echt heerlijk werk, goed ingewerkt, ze dachten mee bij weersomstandigheden (bv post eerder ophalen)
Ik zat ook wel in een fijn basis team:)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 18:58

een dag in een bakkerij, grote fabriek. Ik werd ergens neergezet en moest broden op karren leggen die naar winkels gingen. Ik had geen idee welk brood welke was, en blijkbaar had alles ook zijn eigen plek. Werd niet geroepen voor een pauze, en werd alleen maar met de nek aangekeken Had veel eerder weg moeten gaan.

en een dag in een wasserette voor ziekenhuistextiel. Laat ik nu allergisch zijn voor wasmiddel. Nooit zo blij geweest met uitslag over mijn armen. Dikke bulten, helemaal rood met witten koppen erop.. man.. en wat een poedersuiker bedrijf was dat. Hoorde van mensen die daar werkte dat de drogers niet goed zijn geaard.. dus je krijgt elke keer een loeier van een statische schok als je de machine opentrok.

en een paar dagen als stalhulp bij een 'bekende' ruiter hier in Emmen. Ik was stalwerk al gewend, dus ik wist wel hoe en wat. Maar als je door de eigenaar word uitgescholden door de fout van een ander.. vanaf een paard! We hebben netjes de stal afgemaakt en zijn toen naar school gefietst om de boel uit te leggen. Bedrijf is die dag nog uitgeschreven als stageplek, bleken vaker dingen te gebeuren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 19:10

4,5 maand maar dat was vakantiewerk op een vakantiepark dus dat is logisch dat je er dan maar tijdelijk bent. En niet weggaan omdat ik het niet leuk vond , maar omdat er in de winter geen werk genoeg was.

En tja weet niet of dit echt telt , maar hiervoor heb ik 1,5 maand officieel met diploma gewerkt. Ik kwam er al wel een aantal jaar als stagiaire en assistente maar als echte officiële begeleider heb ik er maar kort gewerkt. Aanleiding als s*it behandeld worden omdat ik in paniek raakte toen ik iemand dood in bed vond.

Bedrijf had veel kritischer hun protocollen en afspraken op een rijtje moeten hebben. Maar ik was het afreageer bokje geworden.

Heeft trouwens helaas nog dagelijks invloed bij mijn nieuwe baan de angst en spanning om iemand dood in bed te vinden. Al gaat dit bedrijf er hartstikke goed mee om. Team is op de hoogte sinds vandaag , ik kan dus back-up bellen als ik tijdens een dienst vastloop en een kamer niet in durf en een team aanwezig waarbij je hulp kunt krijgen na een ervaring wat vervelend is verlopen.

En het allerbeste de protocollen , wensen en verloop zijn zo goed als op orde en de allerbelangrijkste de reanimatie papieren zijn gewoon getekend en wel op orde. De basis daarin kan het niet aan liggen. Maar heel erg zonde zo'n ervaring kan je maken of breken. Het heeft mij heel erg gebroken , maar ik wil niet stoppen met iets te doen waar mijn hart ligt en wat ik heel leuk vindt om te doen.

En ik heb geen opleiding gedaan plus studieschuld opgebouwd om mij te laten vertellen door mensen die geen verstand hebben van hun medewerkers te helpen om vervolgens uit het werkveld te stappen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 19:44

6 weken, via een uitzendbureau een project gaan doen bij een callcenter. Bellen was helemaal niets voor mij kwam ik achter. Ik heb het project wel netjes afgemaakt, maar toen ze mij een verlenging met vaste baan aanboden heb ik eerlijk gezegd dat dit werk niet bij mij paste.
Paar weken daarna nog wel een keer een telefoontje gehad van dat bedrijf of ik misschien geïnteresseerd was in een functie waar het contact via de e-mail ging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 19:46

cursebreaker schreef:
Barbet schreef:
Heel leuk om alle verhalen te lezen en ook best interessant om zo over allerlei soorten werk te lezen :D
Ik heb me bv wel eens afgevraagd hoe het zou zijn om bij de post te werken, lees ik er hier al verhalen over.

Ja, is wel leuk om te lezen idd!

Toevallig heb ik zelf ook over post bezorging nagedacht omdat ik denk dat het in theorie op veel vlakken wel echt wat zou zijn voor me; ik ben actief bezig, op mezelf, en lekker buiten! Nadeel dan wel dat je idd door weer en wind moet, wat zeker niet altijd leuk kan zijn ook. En ik kamp nog met long covid, dus heb dat ook gewoon niet aangedurfd om daarmee te beginnen. Zo ben ik dan nu bij Customer Service uitgekomen wat ik volledig vanuit thuis doe en dat sluit voor nu veel beter aan bij m'n leven. Maar post bezorging zie ik mezelf toch misschien nog wel eens proberen ooit ondanks sommige mindere verhalen hier haha. Maar een deel daarvan is ook gewoon eigen beleving en dat kan voor iemand anders gewoon heel anders uitvallen. Ik ken veel mensen die postbezorging bv. weer echt heel leuk vinden. :j

Bezorgen ligt ook aan je werkgever hoor.

't was geen post. Maar gorillas vond ik fantastisch. Veel vrije tijd op de hub, dus veel aanspraak en nieuwe mensen leren kennen. Denk ook niet dat het rendabel was, want ze plande veels te veel personeel in en er was geen reet te doen :')

Mijn vriend heeft bij Sand gewerkt en vond dat ook heel leuk :j .

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 20:02

Ik heb een paar proefdagen bij Subway gedraaid :')
Op zich was het leuk, leuke collega’s.
Maar ik was het niet eens met een aantal hygiëne dingen daar…
Ik had bijvoorbeeld een volledig gevuld broodje laten vallen en vroeg naar een bezem.
Waarop gezegd werd nee hoor laat maar liggen, we vegen pas aan het einde van de dag :\
Dus de hele dag liep je door de etensresten achter de balie… ik vond dat erg vies en daarnaast kan je ook gewoon uitglijden als je op komkommer stapt :+

Ook de spoelmachine werd niet goed schoongemaakt, zaten etensresten in en snijplanken ed werden daarin gespoeld terwijl er nog tonijn enzo in lag :r
Ik heb eerder in de horeca gewerkt en daar werd elke dag de hele spoelmachine schoon gemaakt en filters eruit enzo, dus dit was echt niet nodig :=

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 20:34

_Lois_ schreef:
Ik had bijvoorbeeld een volledig gevuld broodje laten vallen en vroeg naar een bezem.
Waarop gezegd werd nee hoor laat maar liggen, we vegen pas aan het einde van de dag :
Dus de hele dag liep je door de etensresten achter de balie… ik vond dat erg vies en daarnaast kan je ook gewoon uitglijden als je op komkommer stapt :+

Ook de spoelmachine werd niet goed schoongemaakt, zaten etensresten in en snijplanken ed werden daarin gespoeld terwijl er nog tonijn enzo in lag :r
Ik heb eerder in de horeca gewerkt en daar werd elke dag de hele spoelmachine schoon gemaakt en filters eruit enzo, dus dit was echt niet nodig :=

Hier ook een vervelende ervaring bij een broodjessmeerbedrijf... s ochtends in alle vroegte erheen, bleek dat het broodjes smeren gedaan werd zonder mes, maar met je blauwe handschoenen, dus letterlijk smeren met je gehandschoende handen. :r Dus je als je mayo of ketchup op brood deed, was het "kwak" met de hand op het broodje.

Verder was er een hele bazige "dame" die totaal geen geduld had met de mensen, en de eigenaar had al niet de moeite genomen mijn bankgegevens te noteren, was blijkbaar gewend dat mensen de proeftijd niet uitzaten. Ik ook niet, ik hoorde na zo'n 3,5 uur dat ik niet meer terug hoefde te komen. Nooit een cent voor de moeite gehad. Maar heb jaren geen belegd broodje meer gegeten, zeker niet van die tent. (Was niet Subway trouwens).
Als ik de naam van dat bedrijf op een verpakking zie, hoef ik het broodje al niet meer. Ik weet niet of het nog zo gaat daar. Ik ben bang van wel. :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 20:39

Twee weken bij een Biologische koeienboer, het dierenleed en de manier waarop de boer met zijn dieren omging kon ik niet aanzien.

Ben vertrokken en heb er een melding van gemaakt.

PSvanLot

Re: Bij welke baan heb je het kortst gewerkt en waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 20:41

Bibaantje bij de post. Ging er werken toen er een hittegolf was. Leegde postbussen in het buitengebied.
Was er door de enorme warmte al klaar voordat ik in de auto zat... Een week volgehouden.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 20:53

2 dagen bij een groenteman.

Hij had mij aangenomen omdat hij dacht dat ik christenen was. (Wat ik niet was)
Hij spilde op dag 2 zijn mening over o.a. homos en buitenlanders. Daar lusten de honden geen brood van.
Ben opgestapt en nooit meer een stap binnen gezet.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 20:54

Zoolgangster schreef:
_Lois_ schreef:
Waarop gezegd werd nee hoor laat maar liggen, we vegen pas aan het einde van de dag :

Hier ook een vervelende ervaring bij een broodjessmeerbedrijf... s ochtends in alle vroegte erheen, bleek dat het broodjes smeren gedaan werd zonder mes, maar met je blauwe handschoenen, dus letterlijk smeren met je gehandschoende handen. :r Dus je als je mayo of ketchup op brood deed, was het "kwak" met de hand op het broodje.

Verder was er een hele bazige "dame" die totaal geen geduld had met de mensen, en de eigenaar had al niet de moeite genomen mijn bankgegevens te noteren, was blijkbaar gewend dat mensen de proeftijd niet uitzaten. Ik ook niet, ik hoorde na zo'n 3,5 uur dat ik niet meer terug hoefde te komen. Nooit een cent voor de moeite gehad. Maar heb jaren geen belegd broodje meer gegeten, zeker niet van die tent. (Was niet Subway trouwens).
Als ik de naam van dat bedrijf op een verpakking zie, hoef ik het broodje al niet meer. Ik weet niet of het nog zo gaat daar. Ik ben bang van wel. :D

Dit versterkt alleen maar mijn gevoel dat voorgesmeerde broodjes smerig zijn. Ik ga werkelijk over mijn nek bij het idee alleen al omdat te moeten eten.

Eretria

Re: Bij welke baan heb je het kortst gewerkt en waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 21:03

1,5 uur bij de dhl van het voorjaar. Ging om sorteren. Wat een verschrikkelijk baantje is dat. Beetje dozen in een kooi proppen. Niks voor mij, er werd daar geen woord uitgewisseld met elkaar. Ben van ellende in de auto gestapt en ‘m gepeerd.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 21:08

Ik ben weggegaan tijdens een meeloopdag. Manager was superleuk, salaris meer dan prima.
Collega noemde collega poedersuiker in een vol kantoor en niemand keek geschokt. Bij álle verpleegtechnische handelingen werden fouten gemaakt en bewoners afgekat.

Manager vond het jammer. Waren al 4 mensen met mijn opleidingen vertrokken. Juist.

Ze staan inmiddels onder verscherpt toezicht hoorde ik.
Ken ook iemand die in de proeftijd ook opstapte.

En ik heb een keer ontslag genomen omdat ik carnaval niet vrij kreeg. Had Pasen, Pinksteren, kerst en oud& nieuw gewerkt. Ze zouden me carnaval vrijgeven. Doei!
Laatst bijgewerkt door raket op 25-10-22 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 21:08

Schiet me er nog eentje te binnen.
Zochten personeel op een dressuurstal voor 40 uur per week. Loon alles stond er netjes bij vermeld.
Gesolliciteerd en mocht langskomen. Goed gesprek gehad, alleen wilde ze wel dat je een dag mee kwam draaien. Dit zou sws betaald worden, ook als het niet zou klikken, het niets werd.

Dag mee gedraaid, echt heerlijk gewerkt. Ging voornamelijk om paarden te borstelen, op te zadelen, en naar de rijbak brengen. Daarna ander paard mee terug uit de bak, afzadelen en de verdere verzorging. Ging wel allemaal echt op tijd.
Stallen mesten hoefde niet, daar hadden ze iemand anders voor.

Ze waren goed te spreken en wat hun betreft had ik de baan.
Alleen wilde ze wat veranderen dan dat in de sollicitatie stond vermeld.
Ipv 40 uur op papier wilden ze eigenlijk 10 uur op papier en de overige 30 uur zwart.
Ik was 17 en zag er niet zo heel veel problemen in, maar afgesproken dat ik het thuis zou overleggen en we zouden de andere dag even bellen.

Mijn ouders zagen dat niet zitten. Want wat als er wat gebeurt waardoor je niet meer kan werken? Dan heb je ook maar recht op een uitkering van 10 uur.
Iets waar je als 17 jarige niet echt bij stilstaat.
Jammer want was echt een leuke stal

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 21:11

Ghostattack schreef:
Machie schreef:
Ik ben ooit na 3 dagen ontslagen bij een café omdat ik te lang zou zijn. Ik ben 1.83...

Wacht... wat :')

Ja echt, ik heb geen idee... De baas was 1.60 ofzo, ws had ie een probleem met lange vrouwen :D

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 21:12

Ik heb vandaag mijn baan opgezegd na drie weken. Was bij een supermarkt hier in Oostenrijk. Veel te weinig personeel, het tempo reuzehoog en ook bij 9 uur werken maar een half uur pauze per dag. Mij een veel te hoge werkdruk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 21:22

Anderhalve dag als kamermeisje. Tempo was hels en ik trok het niet met mijn rug om al die bedden op te maken. Echt diep respect voor alle kamermeisjes!

Als ik het goed heb onthouden hadden wij ongeveer een 30 kamers per shift van 8 uur. Dus ongeveer een 16 minuten per kamer.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-10-22 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 21:53

Euhm... 2-3 weken denk ik?

Ik had als student in mijn studentenstad altijd met plezier bij een kledingwinkel gewerkt. Toen ik weer terug ging naar mijn geboortestad ook weer bij een kledingwinkel gesolliciteerd.
Bij sollicitatiegesprek duidelijk aangegeven dat ik niet op maandag tm woensdag kon ivm mijn afstuderen en daarvoor naar andere kant van NL moeten. En als werktijden veranderden dan graag wel even een belletje. Ja dat was alles gaan probleem.
Nou het duurde welgeteld 2 weken toen ik in mijn 3e week op maandag gebeld werd met: waar blijf je? Je moet werken vandaag?
Had de filiaalleidster op zaterdag de werkuren veranderd terwijl ik vrijdagochtend voor het laatst was geweest en niemand mij gebeld/gevraagd heeft of ik dan überhaupt kon.
Nou nee, ik kon niet want ik was net in Leiden aangekomen voor een bespreking met mijn scriptie begeleider.
Ben 2 dagen later langs gegaan en gezegd dat ik van deze acties niet blij werd. Helemaal omdat ik duidelijk had aangegeven wanneer wel en wanneer niet te kunnen en dat ik per direct ontslag nam :wave:

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 21:56

Twee stages in de kinderopvang. Op kinderopvang 1 maakte mijn stagebegeleidster me meteen duidelijk geen zin in me te hebben, ben ook niet meer teruggekomen. Bij kinderopvang 2 liep ik me vijf weken de benen uit het lijf en het enige wat ik terugkreeg was snauwen en grauwen. Na een stagegesprek waarbij mijn stagebegeleidster me duidelijk maakte dat ze me lui en initiatief loos vond, ben ik ook niet meer teruggekomen. Ben uiteindelijk na deze nare ervaringen helemaal gestopt met mijn opleiding.

Achteraf misschien zonde, maar heb ik in verschillende andere sectoren gewerkt en dat ging altijd prima, dus waarom deze mensen het nodig vonden om zo met een stagiaire om te gaan. Geen idee! Overigens kijk ik nu heel anders tegen kinderopvangen aan, want echt leuk met de kids gingen ze ook niet om :Y) .

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 22:06

Zebrastreep schreef:
4,5 maand maar dat was vakantiewerk op een vakantiepark dus dat is logisch dat je er dan maar tijdelijk bent. En niet weggaan omdat ik het niet leuk vond , maar omdat er in de winter geen werk genoeg was.

En tja weet niet of dit echt telt , maar hiervoor heb ik 1,5 maand officieel met diploma gewerkt. Ik kwam er al wel een aantal jaar als stagiaire en assistente maar als echte officiële begeleider heb ik er maar kort gewerkt. Aanleiding als s*it behandeld worden omdat ik in paniek raakte toen ik iemand dood in bed vond.

Bedrijf had veel kritischer hun protocollen en afspraken op een rijtje moeten hebben. Maar ik was het afreageer bokje geworden.

Heeft trouwens helaas nog dagelijks invloed bij mijn nieuwe baan de angst en spanning om iemand dood in bed te vinden. Al gaat dit bedrijf er hartstikke goed mee om. Team is op de hoogte sinds vandaag , ik kan dus back-up bellen als ik tijdens een dienst vastloop en een kamer niet in durf en een team aanwezig waarbij je hulp kunt krijgen na een ervaring wat vervelend is verlopen.

En het allerbeste de protocollen , wensen en verloop zijn zo goed als op orde en de allerbelangrijkste de reanimatie papieren zijn gewoon getekend en wel op orde. De basis daarin kan het niet aan liggen. Maar heel erg zonde zo'n ervaring kan je maken of breken. Het heeft mij heel erg gebroken , maar ik wil niet stoppen met iets te doen waar mijn hart ligt en wat ik heel leuk vindt om te doen.

En ik heb geen opleiding gedaan plus studieschuld opgebouwd om mij te laten vertellen door mensen die geen verstand hebben van hun medewerkers te helpen om vervolgens uit het werkveld te stappen.

Tip, ga hiermee eens langs een psycholoog. Dit gevoel blijf je bij je dragen als je er niks mee doet en mogelijk zijn een paar emdr sessies al voldoende om van dit gevoel en daarmee de bewuste én onbewuste spanning af te komen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 22:33

Rintah schreef:
Zebrastreep schreef:

Tip, ga hiermee eens langs een psycholoog. Dit gevoel blijf je bij je dragen als je er niks mee doet en mogelijk zijn een paar emdr sessies al voldoende om van dit gevoel en daarmee de bewuste én onbewuste spanning af te komen

Ik heb een gespecialiseerd team op werk ( scheelt ook enorm in de kosten is gratis) voor ervaringen als dit maar ook als je bijvoorbeeld een heftige vorm van agressie meemaakt. Omdat die echt in het werkveld zitten en ervaring hebben met alle kwesties ga ik ook liever daarheen. Alleen lag de keuze meer bij wil ik het weer ophalen of wil ik dat niet want het is al een dik jaar geleden.

Psycholoog is ook prima , maar EMDR lijkt mij helemaal niks ik ben meer van het praten en oefenen in een praktijk dus juist mensen uit bed halen en juist dingen doen die ik eng of spannend vindt. De spanning is even vervelend. Maar goed ik begin het ook al minder spannend als er wat gebeurd als in bijvoorbeeld een epileptische aanval.

In de avond heb ik het bijvoorbeeld niet maar eigenlijk is dat ook wel vreemd aangezien iemand ook zo weg kan vallen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 22:34

Kortste baan was 1 dag bij postnl als postbezorger. Wat een poedersuiker baan.

Ook gewerkt bij een snackbar, had wel wat ervaring in de horeca maar die man kon zo ongeduldig worden als het niet ging zoals het moest. Vaak werkte ik tot 5u in de ochtend want hun bleven heel lang open, sowieso tot de laatste klant weg was. Ook hadden ze een drankenhandel waar veel gespuis op af kwam en was het de bedoeling dat ik alleen dat ging doen. Om daar te komen moest je helemaal omlopen en de snackbar alleen laten, nee dank je de koekoek als vrouw alleen. Dus gauw genoeg gestopt.

Ik heb 11 maanden als housekeeping bij center parcs gewerkt. 20 minuten voor een 4 persoonshuisje, 60 minuten voor een 7 persoonshuisje was normaal, ze hadden ook 8 persoonshuisjes daar had je een uur en 20 minuten ofzo voor. Je kreeg 2 minuten om een bed op te maken, leuk joh bij een poedersuiker stapelbed. Heeeeel vaak waren die huisjes zo vuil dat je niet genoeg had aan de tijd. Je moest ook al het bestek, bekers, borden, pannen nakijken en tellen. Je moest controleren of de lampen het nog deden, geen kapotte matrassen etc en dan moest je een formulier invullen wat er kapot was of ontbrak. Als mensen hun huisje nog niet uit waren moest je rond blijven fietsen tot er iemand uit was of je collega helpen. Dan hielp diegene jouw met een half huisje. Weet nog wel dat de manager belde omdat ik 3 kruimels was vergeten onder het magnetron bord. Nou dat was de druppel. Slavendrijven is dat.

Ik heb zo'n anderhalf jaar in een pizzafabriek gewerkt. Werd vanalles beloofd maar niet nagekomen, zeggen dat ik werk weigerde terwijl ik een 0 uren contract had en ze me op de dag zelf belden of ik kon werken, als ik al dan afspraken had was dat moeilijk. Rooster kreeg je een dag van te voren dus moeilijk plannen. Vooral veel lopende bankwerk en roddelende mensen daar, gadver echt niet leuk. Die zeiden dat ik alleen maar van mijn man zijn salaris profiteerde en m'n handje ophield.

Heb ook nog een poosje bij een vlaaienfabriek gewerkt, ook al zo'n klote werk. Sfeer was daar ietsje beter maar ik vond het saai werk dus na zo'n 10 maanden ook mee gestopt.

Heb ook nog stage gelopen bij een groot dierenpension die best goed bekend staat, daar maken ze de kennels schoon met slootwater.. Die stagebegeleider snauwde wat naar mij en ik moest een hond halen omdat de baasjes er waren om die op te halen, nou ik ging die kennel in, hond happen naar mij, kon de riem nog niet eens om doen. Ik terug naar stagebegeleider en die lachte mij gewoon uit. Ik weet niet of ik die stage nog heb afgemaakt maar wat een vreselijke stage was dat.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 22:40

Ik was aangenomen en zou donderdags m'n eerste werkdag/ opleidingsdag hebben. Avond er voor werd ik gebeld dat een ander bedrijf me toch heel graag wilde hebben. Dus donderdag om 8 uur de dag dat ik zou beginnen gebeld dat ik er toch van af zag. Voelde super slecht. Maar 't was een baantje waar ze een hele zwik mensen tegelijk aannamen en maar tijdelijk, en ze leken 't totaal niet erg te vinden :=

Veel negatieve post ervaringen. Ik heb er ruim 7 jaar gewerkt en ik vond t een heerlijk baantje. Maar dat was wel in de tijd dat je zowel binnen als buiten werkte, dus eerst sorteren en daarna lopen. Mooie combinatie.
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 25-10-22 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt