Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doubtless schreef:Vroeger bij de AH werd van ons verwacht om 15 minuten vooraf aanwezig te zijn, onbetaald. Als om 21.00 de winkel dicht ging werd je tot die tijd betaald, maar was je zeker nog 20-30 minuten bezig voordat je buiten stond. Dat vond ik toen al uitbuiting van jeugd.. Hoop dat dat beleid veranderd is
Doubtless schreef:Vroeger bij de AH werd van ons verwacht om 15 minuten vooraf aanwezig te zijn, onbetaald. Als om 21.00 de winkel dicht ging werd je tot die tijd betaald, maar was je zeker nog 20-30 minuten bezig voordat je buiten stond. Dat vond ik toen al uitbuiting van jeugd.. Hoop dat dat beleid veranderd is
Doubtless schreef:xSagan schreef:Werk niet bij de AH, maar wij hebben diezelfde regeling. We krijgen dan dingen bijgepraat.
Ja ik snap dat dus niet... Waarom zou een supermarkt niet betalen voor de tijd waarin de overdracht plaatsvindt? Dat is toch gewoon een werkoverleg?
lovelucydan schreef:Linksom of rechtsom ZZP of voor een baas. Niks is gratis in het leven. Dus ook mijn tijd is niet gratis.
Ik vind het heel bijzonder dat mensen gratis werken normaal gevonden wordt bij sommige bedrijven of beroepen.
Ik denk dat het verschil maakt wat je zelf uitstraalt of uitspreekt zelfs dat je tijd niet gratis is.