Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muiz schreef:Zijn er nog mensen die van een andere planner gebruik maken? Ik probeer een beetje rond te zoeken met wat ik wil en wat handig werkt.
Wat ik sowieso zoek:
Robuust, ik ben niet netjes met mijn tassen en ik heb nog wel eens een flesje wat lekt.
Iets wat makkelijk mee te nemen is, a5 formaat of wat daar op lijkt.
Hoeft niet perse met tijden te zijn, daar wijk ik toch altijd van af
Waar ik in ieder geval makkelijk een to-do lijstje mee kan maken. Dit kan per dag zijn maar mag ook per week bijvoorbeeld.
Ik zie hier door de posts van poes vooral de personal planner voorbij komen maar ik vroeg me dus af of er nog andere tips zijn!
Lonni schreef:Ik schop deze even omhoog hoor, ik heb een vraagje voor de mensen die een personal planner hebben aangeschaft, veel van mijn foto's halen namelijk de gewenste dpi van 200 niet (zitten tussen de 80 en 130) terwijl dit wel goede foto's zijn. Hebben jullie foto's gebruikt die die warning gaven of kan dat echt niet?
Loeky01 schreef:Ja volgens mij was de afbeelding op de achtergrond bij mij kleiner, is een songtekst. Ik heb er geen last van
Meliaforever schreef:poes schreef:Tijd voor een nieuwe! Na een jaar met plezier gebruiken met enkele minieme aanpassingen een nieuwe besteld.
[ [url=m/j0ulgB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan je op die site gewoon met ideal betalen?