kleinvosje schreef:Ik heb em ook voor je ingevuld. Moet het doen met wat ik me nog herinner van voordat ik naar Canada vertrok. Merk is hier voor zover ik weet niet verkrijgbaar...
Net als wat velen al zeiden, ik vind dit een erg eenzijdige enquete. Weinig ruimte voor eigen inbreng, vooral de positieve kant van het merk proberen te belichten, terwijl je er veel meer aan hebt om de negatieve dingen over het merk te weten te komen. Als je deze enquete in elkaar gezet hebt samen met je begeleider, zou ik toch eens navragen waarom dit zo moest?
Mijn advies zou dan ook zijn: schuif deze enquete aan de kant, zet een nieuwe in elkaar met positieve en negatieve eigenschappen, en geef de invuller vaker de gelegenheid om zijn/haar mening neer te zetten. Daar heb je veel meer aan en zal je een beter inzicht geven over wat al goed is en wat nog verbetering nodig heeft!
Ik heb een open optie toegevoegd. Mits ik genoeg reactie krijg, kan ik dan de nieuwe enquete als uitgangspunt gebruiken!
Ik mis mooie spullen in maat shetlander met een classy uitstraling en zonder kinder prul.