Sollicitatie op verjaardag, taart meenemen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Taart meenemen, ja of nee?

Poll eindigt op

Ja
281 (34%)
Nee
539 (65%)

Totaal aantal stemmen: 820


Ibbel

Berichten: 49311
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:49

Britt schreef:
Er zijn zooooveel mensen die solliciteren, je mag best iets ludieks doen om op te vallen.

Dat doe je door een boeiende brief te schrijven. Daar hoort het stuk 'opvallen' in thuis, zodat je wordt uitgenodigd voor een gesprek.

Citaat:
Zolang het maar niet ongepast is en niemand in verlegenheid brengt.

Werkgever: kúúúúút, ze is jarig, totáááál niet op gelet. Genoeg verlegenheid?

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Sollicitatie op verjaardag, taart meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:52

Ik vind veel van de reacties hier passen in de categorie "zie mij eens opvallend en anders zijn en iedereen die er anders over denkt is simpel".
Waarom is een werkgever "niet creatief" als ze tijdens een sollicitatiegesprek taart niet op prijs zouden stellen?

Zoals Ibbel zegt, zorg dat je een boeiend verhaal hebt. Dáár gaat het om, niet om het "zie mij eens anders zijn".

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Sollicitatie op verjaardag, taart meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:56

Laat je nog weten of je de baan hebt gekregen? :D

daantjuhhh

Berichten: 26982
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:56

chevax schreef:
Ik vind veel van de reacties hier passen in de categorie "zie mij eens opvallend en anders zijn en iedereen die er anders over denkt is simpel".
Waarom is een werkgever "niet creatief" als ze tijdens een sollicitatiegesprek taart niet op prijs zouden stellen?

Zoals Ibbel zegt, zorg dat je een boeiend verhaal hebt. Dáár gaat het om, niet om het "zie mij eens anders zijn".

Niemand zegt dat de werkgever niet creatief is.

Maar er stonden berichten in waarin stond, oh nee wat nu? Eigenlijk hebben we weinig tijd, oeh, waar zijn de schoteltjes? Hè oliebol, ben net aan het lijnen. Oh hoe ongemakkelijk.

Terwijl je toch gewoon eerlijk kunt zijn en zeggen we hebben daar geen tijd voor?

Shadow0

Berichten: 43583
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:05

chevax schreef:
Je begrijpt niet dat dat niet bepaald professioneel is?


Ik zie vooral niet in wat het met professionaliteit te maken heeft. Het maakt in mijn ogen niemand professioneel of onprofessioneel, tenzij in situaties waarin het niet kan.

Situaties waarin ik het niet zou doen:
- als je solliciteert bij een uitvaartcentrum
- op een willekeurig lab (maar je hebt een sollicitatiegesprek niet in een lab)
- als je langs patienten moet die niet mogen of niet kunnen

Citaat:
Oké, de sollicitant komt met taart. En dan? Is het de bedoeling dat het meteen wordt opgegeten? Of juist niet?
"O jee, waar zijn de bordjes?"
"Hmmm, ik lust helemaal geen taart."
"oliebol, wie snijdt die taart?"
"Leuk hoor, zo'n sollicitant, maar nu zit alles onder de kruimels en de volgende staat al te wachten."
"Als ik die taart nu gezellig samen met haar eet, voel ik me dan ook verplicht om haar aan te nemen?"


Hmm, als we het dan toch over professionaliteit hebben: ik zou pas iemand een positie geven van enige invloed (laat staan het voeren van sollicitatiegesprekken) op het moment dat die persoon de logistiek van taart-eten aankan, 'nee dank je' kan zeggen als die persoon geen trek heeft, of 'leuk gebaar maar niet zo handig, ik hoop dat je er iemand anders blij mee kunt maken', voldoende integriteit bezit om zich niet om te laten kopen door een zelfgebakken taart, en in staat om kruimels even weg te vegen danwel te zeggen aan een volgende kandidaat 'we hadden net een stukje taart, sorry, ik ruim even op.'

(Oh ja. En ik had aangeraden om de stukjes taart voor te snijden en bordjes en servetjes mee te nemen, dus dat probleem is al opgelost.)

Sterker nog, naarmate het topic vordert lijkt de taarttest best een goeie om te kijken of een bedrijf geschikt is :Y) Want ik weet bijna zeker dat ik niet wil werken waar men zo ingewikkeld doet over een stukje taart.

Citaat:
Het is een sollicitatie, geen date.

Op date zou ik geen zelfgebakken taart meenemen.

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Sollicitatie op verjaardag, taart meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:16

Hahaha jeetje wat een verdeeldheid! Zie niet zo goed waarom sommige er zo'n groot punt van maken... Je bent jarig je deelt wat slagroomsoesjes uit (bij wijze van spreken). Ik weet dat ik er ieder geval erg blij mee zou zijn! En het zeer attent zou vinden! En als ze je om die reden de laan uit sturen en niet professioneel vinden zou ik ze lekker opeten. en de slagroomsoesjes / taart ook! :9

Het gaat hier om een baan, daar breng je ongeveer de meeste uren door per week de mensen die je elke dag ziet ik verwacht dan juist een leuke gezellige sfeer en zeker geen strenge bedoening waar iedereen in het gareel loopt.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:38

Shadow, jij en ik zijn het gewoon per definitie nooit eens. Prima hoor, de situaties waarin jij het wel zou doen. Ik denk daar anders over, daar hoef je geen ellenlange posts voor te typen hoor.

*edit* Is het trouwens erg onaardig om in te haken op je laatste regel over bedrijven waar jij niet zou willen werken? Draai het ook eens om.


Shadow0 schreef:
chevax schreef:
Je begrijpt niet dat dat niet bepaald professioneel is?


Ik zie vooral niet in wat het met professionaliteit te maken heeft. Het maakt in mijn ogen niemand professioneel of onprofessioneel, tenzij in situaties waarin het niet kan.

Situaties waarin ik het niet zou doen:
- als je solliciteert bij een uitvaartcentrum
- op een willekeurig lab (maar je hebt een sollicitatiegesprek niet in een lab)
- als je langs patienten moet die niet mogen of niet kunnen

Citaat:
Oké, de sollicitant komt met taart. En dan? Is het de bedoeling dat het meteen wordt opgegeten? Of juist niet?
"O jee, waar zijn de bordjes?"
"Hmmm, ik lust helemaal geen taart."
"oliebol, wie snijdt die taart?"
"Leuk hoor, zo'n sollicitant, maar nu zit alles onder de kruimels en de volgende staat al te wachten."
"Als ik die taart nu gezellig samen met haar eet, voel ik me dan ook verplicht om haar aan te nemen?"


Hmm, als we het dan toch over professionaliteit hebben: ik zou pas iemand een positie geven van enige invloed (laat staan het voeren van sollicitatiegesprekken) op het moment dat die persoon de logistiek van taart-eten aankan, 'nee dank je' kan zeggen als die persoon geen trek heeft, of 'leuk gebaar maar niet zo handig, ik hoop dat je er iemand anders blij mee kunt maken', voldoende integriteit bezit om zich niet om te laten kopen door een zelfgebakken taart, en in staat om kruimels even weg te vegen danwel te zeggen aan een volgende kandidaat 'we hadden net een stukje taart, sorry, ik ruim even op.'

(Oh ja. En ik had aangeraden om de stukjes taart voor te snijden en bordjes en servetjes mee te nemen, dus dat probleem is al opgelost.)

Sterker nog, naarmate het topic vordert lijkt de taarttest best een goeie om te kijken of een bedrijf geschikt is :Y) Want ik weet bijna zeker dat ik niet wil werken waar men zo ingewikkeld doet over een stukje taart.

Citaat:
Het is een sollicitatie, geen date.

Op date zou ik geen zelfgebakken taart meenemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:06

Ik zit regelmatig aan de andere kant van de tafel bij sollicitatiegesprekken en ik zou me er ongemakkelijk bij voelen. Kan niet uitleggen waarom. Ik hoor liever een goed verhaal of een mooie pitch en zie liever een goed CV en een sprankelende persoonlijkheid, dan taart. Ik zou me ook een beetje in verlegenheid gebracht voelen geloof ik. Kan het niet goed uitleggen, maar het zou bij mij niet werken. Terwijl ik juist graag originele, inventieve en spontane mensen tref.

Even een kosten-baten-analyse: een deel vind het leuk, een ook niet onaanzienlijk deel zou zich er ongemakkelijk bij voelen. De taart meebrengen gaat er waarschijnlijk niet voor zorgen dat je de baan krijgt. Als je mensen uit de tweede categorie tegenover je treft (zoals ik) kan het er wel voor zorgen dat je de baan niet krijgt omdat het ongemakkelijke gevoel uiteindelijk de doorslag geeft.
Neem je de gok?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-01-19 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Berichten: 30256
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:07

Ik ben het ook niet altijd met shadow eens, maar bedrijven waar ze zo spastisch doen over taart... :') nee das ook niet mijn kopje thee.

En het IS NIET EENS MEER TAART... het is iets kleiners geworden geloof ik..
EN je doet het niet zomaar, je doet het OP JE EIGEN VERJAARDAG :') dus ludiek is het ook weer niet heel erg vind ik..
als ze je cv gelezen hebben (en dat gebeurt ook niet altijd) hadden ze het kunnen weten :P

En sollciteren is altijd een gok

primera

Berichten: 921
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Sollicitatie op verjaardag, taart meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:12

Ik denk dat ze juist in die sector het kunnen waarderen. Mijn broer werkt er ook in, dit soort humor werkt zeker wel.

Veel succes met je keuze én je sollicitatie

Schuur_

Berichten: 4938
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:16

Ik ben het ook zelden met Shadow eens maar in deze situatie wel. Als jij beslist dat iemand niet geschikt is voor je organisatie puur en alleen omdat deze spontaan wat lekkers mee brengt op haar verjaardag en jij daarvan in 1 of andere spastische stuip schiet omdat dit 'onvoorzien' en 'spontaan' is, lijkt het me niet dat je geschikt bent om iemand aan te nemen.

Er zijn best situaties of jobs te bedenken waar dit niet gepast is. Maar dit is een zorg functie waar bij het juist belangrijk is dat TS lekker spontaan is, andere wil verwennen en wil delen. Ze gebruikt het niet om 'op te vallen' -> wat een BS is dat trouwens tegenwoordig maar gewoon voor de leuk. Snap niet dat half bokt daarvan begint te hyperventileren

Amado7

Berichten: 10751
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:16

Ik heb ja gestemd. En nog steeds :D Wel zou ik dan geven en dan zeggen, voor straks bij de koffie voor jullie! Dan heb je ook geen ongemakkelijke situaties.

BigOne
Berichten: 38682
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:18

Tja, kwam je bij mij dan zou ik het wel waarderen, maar dan wel appeltaart. Maar ik vind de tip die hier gegeven werd over taart bij het tweede gesprek niet zo gek. Ik zou zelf niet beginnen over het jarig zijn, mochten ze er over beginnen en feliciteren dan kun je bovenstaande opmerking rustig makken. Beetje gulden middenweg, het is maar net wie je voor je treft of het wel of niet gewaardeerd word. Kan ook een dame zitten die door alle gesnaai nu op dieet is en het zeker niet leuk vind wanneer ze een heerlijke taart krijgt aangeboden }>

Femek2902

Berichten: 1322
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Aan de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:21

Ik denk echt dat het staat of valt met je eigen persoonlijkheid.

Ik heb geen ervaring met sollicitanten aannemen, maar bij elk sollicitatie gesprek dat ik heb gehad was het helemaal goed gekomen als ik taart had meegenomen.

Gewoon gezellig kletsen, je stelt jezelf voor: Hoi ik ben Femke, en ik ben vandaag jarig, dus ik heb voor jullie taart/iets lekkers meegenomen :Y) Willen jullie een stukje? Nee, prima, dan zet ik het hier neer en kunnen jullie het aan andere mensen uitdelen. Ja, top asjeblieft en dan begint als het goed is gewoon de sollicitatie toch?

Bij alle sollicitatie gesprekken die heb ik gehad begon het gesprek sowieso redelijk ongemakkelijk en werd er eerst ergens een kop koffie of thee vandaan getoverd. Genoeg tijd om informeel te babbelen en iets lekkers te eten. In het beste geval gaat het gesprek dan vanzelf over in de rest van het formele deel van het gesprek :)

Een bedrijf waar ik afgekeurd zou worden omdat ik vanuit een leuk gebaar iets lekkers mee zou nemen zou ik me sowieso niet op m'n gemak voelen, dus dan is het maar beter dat ik niet aangenomen wordt. Want dan is de klik er van beide kanten niet :)

Shadow0

Berichten: 43583
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:22

Safina: dat weet ik niet. Ik heb nooit mensen aangenomen maar denk dat je met zo'n opening wel echt jezelf meer laat zien en dat dat zeker ook goed uit kan pakken. Of dus 'goed' uit kan pakken doordat je zelf denkt dat het een leuke inval is, je gesprekspartner dat als onoverkomelijk onprofessioneel ziet, en het dus gewoon geen match is. Terwijl als je je als de perfecte blanco sollicitant gedraagt, je misschien wel iets meer kan hebt om aangenomen te worden, maar ook een grotere kans hebt om in een bedrijfscultuur te komen waar je helemaal geen zin in hebt omdat ze ook echt alleen maar een onopvallende blanco persoon willen hebben, terwijl je zo eigenlijk niet bent.

Daarom zou ik zelf ook adviseren om dit niet als trucje te doen, maar wel als het iets is dat spontaan uit jezelf komt.

chevax schreef:
*edit* Is het trouwens erg onaardig om in te haken op je laatste regel over bedrijven waar jij niet zou willen werken? Draai het ook eens om.


Dat jij/anderen mij niet willen hebben? Ja, dat lijkt me wederzijds, en dat is ook voor iedereen beter. (Hoewel je niet weet wat je mist want ik heb ook nuttige dingen te bieden :) )

Maar juist dan is het toch nuttig dat je meteen bij het sollicitatiegesprek merkt dat het niet klikt?

Riel

Berichten: 2143
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:33

Een taart op sollicitatie? :+ Blijf gewoon in je rol als sollicitant! :-)

Ik zou een dergelijke sollicitant uitnodigen voor een volgend eerste gesprek en mij verontschuldigen voor de uitnodiging op de verjaardag. Werk = werk en dan moet je professioneel blijven. Zeker als je ergens nieuw bent (en zelfs nog niet bent aangenomen) moet je niet onmiddellijk in de feestmodus gaan... Het geeft wat mij betreft een verkeerde indruk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:49

Shadow0 schreef:
Safina: dat weet ik niet. Ik heb nooit mensen aangenomen maar denk dat je met zo'n opening wel echt jezelf meer laat zien en dat dat zeker ook goed uit kan pakken. Of dus 'goed' uit kan pakken doordat je zelf denkt dat het een leuke inval is, je gesprekspartner dat als onoverkomelijk onprofessioneel ziet, en het dus gewoon geen match is. Terwijl als je je als de perfecte blanco sollicitant gedraagt, je misschien wel iets meer kan hebt om aangenomen te worden, maar ook een grotere kans hebt om in een bedrijfscultuur te komen waar je helemaal geen zin in hebt omdat ze ook echt alleen maar een onopvallende blanco persoon willen hebben, terwijl je zo eigenlijk niet bent.


Mijn onprettige gevoel zit hem niet in de sfeer van "onprofessioneel " of "te informeel". Ik denk dat ik het gewoon niet prettig vind om iets te krijgen in zo'n gesprek, terwijl ik een onafhankelijk besluit moet nemen. Voelt op de een of andere manier niet zo lekker. Ik zou me afvragen met welke bedoelingen iemand zoiets doet. Iemand wordt er bij mij niet kansloos van, maar als het één van meerdere goede kandidaten is, is het toch een dingetje dat mee gaat wegen.

En taart meebrengen lijkt me niet zo'n doeltreffende manier om de bedrijfscultuur te achterhalen en te toetsen of je daarin past. Als je geen onopvallende grijze muis wilt zijn, zijn er veel betere manieren om je te onderscheiden. Het is wat kandidaten uitstralen, wat ze zeggen, de vragen die ze stellen... Taart leidt eigenlijk alleen maar af van wie iemand werkelijk is. Je blijft in gedachten hangen als die persoon met die taart. Niet als de persoon met het goede gesprek.

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:52

safina schreef:
Shadow0 schreef:
Safina: dat weet ik niet. Ik heb nooit mensen aangenomen maar denk dat je met zo'n opening wel echt jezelf meer laat zien en dat dat zeker ook goed uit kan pakken. Of dus 'goed' uit kan pakken doordat je zelf denkt dat het een leuke inval is, je gesprekspartner dat als onoverkomelijk onprofessioneel ziet, en het dus gewoon geen match is. Terwijl als je je als de perfecte blanco sollicitant gedraagt, je misschien wel iets meer kan hebt om aangenomen te worden, maar ook een grotere kans hebt om in een bedrijfscultuur te komen waar je helemaal geen zin in hebt omdat ze ook echt alleen maar een onopvallende blanco persoon willen hebben, terwijl je zo eigenlijk niet bent.


Mijn onprettige gevoel zit hem niet in de sfeer van "onprofessioneel " of "te informeel". Ik denk dat ik het gewoon niet prettig vind om iets te krijgen in zo'n gesprek, terwijl ik een onafhankelijk besluit moet nemen. Voelt op de een of andere manier niet zo lekker. Ik zou me afvragen met welke bedoelingen iemand zoiets doet. Iemand wordt er bij mij niet kansloos van, maar als het één van meerdere goede kandidaten is, is het toch een dingetje dat mee gaat wegen.

En taart meebrengen lijkt me niet zo'n doeltreffende manier om de bedrijfscultuur te achterhalen en te toetsen of je daarin past. Als je geen onopvallende grijze muis wilt zijn, zijn er veel betere manieren om je te onderscheiden. Het is wat kandidaten uitstralen, wat ze zeggen, de vragen die ze stellen... Taart leidt eigenlijk alleen maar af van wie iemand werkelijk is. Je blijft in gedachten hangen als die persoon met die taart. Niet als de persoon met het goede gesprek.


Huh? Het een sluit het ander toch niet uit?

Je gesprek is goed of goed, je past in de functie of niet. Waarom zou die taart daar enorme invloed op hebben? Het is gewoon een leuk, klein gebaar wat enorm opgeblazen wordt in deze context.

Sizzle

Berichten: 35759
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:53

Als je weet met wie je gaat praten en of er genoeg tijd is vind ik het ook onzin om het als onproffessioneel te zien. Het is de gedachte die telt.
Echter ben ik gewoon serieus nog nooit in de gelegenheid geweest bij een sollicitatie dat het mogenlijk was. Meestal was het een doorschuif partij waar je dus iedere 20 min bij iemand anders zit en dan ga je natuurlijk niet bij iedere nieuwe persoon weer opnieuw uitleggen dat je jarig bent :P

Schuur_

Berichten: 4938
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:56

Safina: Jij krijgt ook niks maar het bedrijf/misschien toekomstige collega's krijgen wat lekkers. Als jij een soesje al laat doorwegen in je beslissing wie je gaat aannemen ben je niet geschikt om zulke gesprekken te voeren. Wat gebeurt er dan als iemand met emotionele chantage afkomt (Jankend voor je zitten dat ze de job zo nodig hebben want de kinderen en pas gescheiden en blablabla met ondertussen de kids in de auto omdat ze zogenaamd geen opvang kunnen betalen dus die kijken ook nog eens met trieste gezichtjes naar je -> echt gebeurd)?

Dat vind ik pas raar. Je verontschuldigen omdat er een gesprek plaatsvind op de sollicitant zijn/haar verjaardag? Is dat niet juist ongemakkelijk als werkgever? Volwassen mensen moeten gewoon werken op hun verjaardag ;) Er is een verschil tussen feestmodus en een attentie meebrengen.

Sizzle

Berichten: 35759
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Sollicitatie op verjaardag, taart meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 18:14

Ik ben volwassen maar ik krijg 1 extra vrije dag per jaar voor verjaardag :))

daantjuhhh

Berichten: 26982
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 18:19

Sizzle schreef:
Ik ben volwassen maar ik krijg 1 extra vrije dag per jaar voor verjaardag :))

Ja dat kregen wij eerder ook bij mijn vorige werkgever.. later veranderde dat in een uurtje eerder vrij. En weer later werd het helemaal afgeschaft. Toen ben ik maar op zoek gegaan naar een andere baan :j

Shadow0

Berichten: 43583
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Sollicitatie op verjaardag, taart meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 18:36


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 18:40

Schuur_ schreef:
Safina: Jij krijgt ook niks maar het bedrijf/misschien toekomstige collega's krijgen wat lekkers. Als jij een soesje al laat doorwegen in je beslissing wie je gaat aannemen ben je niet geschikt om zulke gesprekken te voeren. Wat gebeurt er dan als iemand met emotionele chantage afkomt (Jankend voor je zitten dat ze de job zo nodig hebben want de kinderen en pas gescheiden en blablabla met ondertussen de kids in de auto omdat ze zogenaamd geen opvang kunnen betalen dus die kijken ook nog eens met trieste gezichtjes naar je -> echt gebeurd)?


Ik weet niet helemaal zeker of je me wel goed begrepen hebt. Ik laat een taart of soesje juist niet meewegen in mijn besluit. Maar dat iemand zoiets meebrengt (het gebaar dus, de keuze om zoiets te doen) zou wel mee kunnen wegen. Ik vraag me dan namelijk wel af wat iemand ermee bereiken. Wellicht zou ik dat ook op de man af vragen. En als iemand dan zegt: "het leek me een origineel idee" zou ik waarschijnlijk denken: 'tsja....gut...moet je dat nou zo laten zien?'
Maar als diegene een heel geschikte kandidaat is met een goed verhaal, dan ga ik daar geen mindere voor aannemen hoor. Maar als het twee zijn met gelijke geschiktheid wordt het toch anders. Die taart is dan bij mij zeker geen voordeel, eerder een nadeel.

Jankende sollicitanten met zielige kinderen in de auto die je aankijken heb ik nooit gehad. Kan me er ook weinig bij voorstellen in mijn werkveld.

daantjuhhh

Berichten: 26982
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 19:11