Ayasha schreef:Ja, dat heb ik. En ja daar zeg je het he, een "goed opgeleide" manager. Maar die zijn er bedroevend weinig.Het is triest hoeveel leidinggevende een absoluut gebrek hebben aan leidinggevende vaardigheden, laat staan dat ze enige mensenkennis hebben.
Dus nee, ik geloof niet dat zo iemand dergelijke "testen" kan interpreteren.
Daar kan ik je zeker geen ongelijk in geven. Misschien zit ik met goed opgeleide managers ook wel een beetje verkeerd nu het over een bioscoop gaat

Spoiler:
(Dat zulke testen heel goed kunnen laten zien wie iemand is/hoe iemand handelt in bepaalde situaties. Dus dat dat echt wel interessant is voor de werkgever, ook al lijkt het een suf gebeuren voor de sollicitant. Daarnaast ben ik groot voorstander van dit soort sollicitaties dus ik ben erg bevooroordeeld
)
(Dat zulke testen heel goed kunnen laten zien wie iemand is/hoe iemand handelt in bepaalde situaties. Dus dat dat echt wel interessant is voor de werkgever, ook al lijkt het een suf gebeuren voor de sollicitant. Daarnaast ben ik groot voorstander van dit soort sollicitaties dus ik ben erg bevooroordeeld