Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
emilyslaluna schreef:Ik ben geen nieuweling bij de studie in Antwerpen, zit namelijk in mijn derde jaar. Maar ik heb toch een vraagje. Waarom ben je na je bachelor en begin master gestopt en een andere studie gaan doen?
Silkwood schreef:emilyslaluna schreef:Ik zou zeggen, wen er maar vast aan als je deze studie wilt gaan doen
Haha inderdaad, zal de hele studie wel zo zwaar zijn :p
emma_evg schreef:Het scheelt dat je in Utrecht maar een vak tegelijk hebt (behalve het eerste blok). Daarnaast kun je ook zonder de boeken prima je vakken halen, dus maak je niet al te druk daarover!
SBravour schreef:Maar weet iemand hier hoe het zit met boeken in Belgie? Hoeveel kost dan en hoe veel heb je er nodig?
SBravour schreef:Maar weet iemand hier hoe het zit met boeken in Belgie? Hoeveel kost dan en hoe veel heb je er nodig?
Silkwood schreef:Bedankt voor alle ervaringen!
Ik wil ook graag naar Gent als ik niet word aangenomen in Utrecht, maar ik ben wel benieuwd wat nou precies het verschil is. Ik hoorde hierboven al dat er dus een verschil is in hoeveel vakken je per keer hebt en de examens anders gegeven worden? Is er iemand die mij dit wat duidelijker kan uitleggen, daar ben ik best benieuwd naar!
Silkwood schreef:Bedankt voor alle ervaringen!
Ik wil ook graag naar Gent als ik niet word aangenomen in Utrecht, maar ik ben wel benieuwd wat nou precies het verschil is. Ik hoorde hierboven al dat er dus een verschil is in hoeveel vakken je per keer hebt en de examens anders gegeven worden? Is er iemand die mij dit wat duidelijker kan uitleggen, daar ben ik best benieuwd naar!
emilyslaluna schreef:Silkwood schreef:Bedankt voor alle ervaringen!
Bedoel je het verschil tussen Gent en Utrecht of Gent en Antwerpen?