Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simbaa schreef:_Nancy schreef:Lekker makkelijk om te zeggen; 'Ik had haar allang het geld terug gegeven'. Iets met beste stuurlui die aan wal staan..
TS is geen leidinggevende en er zijn gewoon procedures die ze moet volgen, en dat doet ze.
Zij heeft melding gemaakt bij haar leidinggevende en what more can she do?
Ze mag gewoon niet zomaar geld uit de kassa gaan halen en haar geven, niet zonder toestemming van de leidinggevende.
En juist dit is niet het probleem van de klant en wordt nu wel haar probleem. Er van uitgaande dat ze de waarheid vertelt, snap ik best dat dat heel frustrerend is en absoluut niet klantvriendelijk over komt.
Cer schreef:Nou het gaat om actie reactie.. mevrouw komt er 2 dagen later pas op terug, maar eist wel direct een oplossing.. en vind de gegeven oplossing (u moet even wachten op de code's) geen oplossing..
_Nancy schreef:En je gelooft wel dat iemand zoveel moeite gaat doen om een paar euro's? Bijzonder.Simbaa schreef:En juist dit is niet het probleem van de klant en wordt nu wel haar probleem. Er van uitgaande dat ze de waarheid vertelt, snap ik best dat dat heel frustrerend is en absoluut niet klantvriendelijk over komt.
Nou ik ga er helemaal niet vanuit dat zij de waarheid spreekt eerlijk gezegd.
Want zij komt 2 dagen daarna pas met het bonnetje terug. Als zij dit diezelfde dag nog had gedaan, oke, dan had er waarschijnlijk ook wel meer snelheid achter gezeten en was het waarschijnlijk heel anders gegaan allemaal.
Ailill schreef:En je gelooft wel dat iemand zoveel moeite gaat doen om een paar euro's? Bijzonder.
_Nancy schreef:Zoals ik eerder zei, de klant wilde €50,- extra pinnen, nadat er al betaald was en naast het knopje 0 zat er nog een knopje: 00. We hebben dit beide niet door gehad. Dus het kan wel degelijk, dan lijkt zo'n klein bedrag als een paar euro me ook goed mogelijk.Ailill, nee niet bijzonder. Precies wat Izzy zegt, als je zoveel teveel betaald.. Dan heb je dat toch door?
Je kijkt toch eerst op de pomp wat je erin hebt gegooid, dus je weet wat je moet afrekenen dan.
Plus ze komt pas 2 dagen later.
Dus nee, ik ga er helemaal niet automatisch vanuit dat de klant gelijk heeft.
Misschien heeft ze wel gelijk, maar de beide opties staan imo nog volledig open.
Cer schreef:Ailill schreef:En je gelooft wel dat iemand zoveel moeite gaat doen om een paar euro's? Bijzonder.
Ben jij altijd zo goedgelovig of lijkt dat maar zo
Prima hoor, uitgaan van het beste in de mens, maar ze wordt ook niet echt benadeeld, ze moet gewoon even wachten..
En ze heeft wat credits verspeelt door lelijk te gaan doen (hoewel, daardoor had ze bij een aantal anderen hier direct haar gelijk gekregen, dat is ook een manier om aso gedrag in de hand te werken)
Als het mij zou gebeuren (dan ben ik wel een oen, maar dat terzijde) dan zou ik na vrijdag dus weer gaan zeuren...![]()
Misschien tussendoor een keertje bellen zo van 'hey, hoe gaat het met die beelden eigenlijk?'
Maar ik heb dan ook zelden tot nooit een grote bek, dus ik heb daar sowieso weinig begrip voor..
Ailill schreef:het is geen kwestie van wantrouwen, het is een kwestie van procedures..Ik ga inderdaad wel uit van het goede in de mens, dat klopt zeer zeker. Of dit altijd verstandig is, nee. Maar ik weiger pertinent om mijn leven in wantrouwen te leven.
Citaat:Nou, ik lees hier toch meermaals dat mensen TS direct wel geloven en de klant schijnbaar niet, dus het komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Citaat:Klopt ze heeft inderdaad credit verspeeld, maar als de klant gelijk heeft is het wel degelijk een reactie op een actie.
Izzy19 schreef:Misschien moet je iets minder aannames maken en iets meer doorvragen voordat je met zulke uitspraken gaat strooienNog zoiets, ik kijk altijd het cijfer na op de bakjes wanneer je met de kaart betaald. Het verkeerde cijfer of de komma op de verkeerde plaats is een menselijke fout. Als je met 2 nakijkt, verminder je die kans alweer. En sowieso zou ik het wel merken moest er 500 euro ipv 50 euro van m'n rekening gaan! Misschien niet de dag zelf maar zeker later wel. Als je dat niet merkt, dan heb je het blijkbaar toch niet te kort en hou je absoluut geen overzicht op je financiën? Maar wil je nu ook zeggen dat jij dit achteraf wel door had en dit niet hebt laten terug storten naar de klant??! Gewoon omdat de klant het niet door heeft? Dat vind ik eerlijk gezegd veel minder netjes. Je beseft dat er een fout is gemaakt en dan zo lang er niet gezaagd wordt, zet je het ook niet recht? Als dat 5 euro was, had ik die moeite misschien ook niet gedaan, maar 450 euro...