Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PrinceAmos schreef:Wow ook ik schrik er behoorlijk van. Ik ben gewoon uit huis gezet door mijn moeder, als de bokkers dat zo graag willen weten. Had ik een keuze? Nee. Had ik het anders willen zien? Ja.
Het was nou even niet anders, ik moest weg ik moest een andere woonplek. Dus ja, mijn bufferpotje was nood voor meubels. Niet voor onzin. Ik heb geen paard ofzo of een huisdier dus heb daar geen kosten aan.
Ik ben zeer benieuwd wat de personeelsadministratie gaat zeggen, maar ben bang dat zij het erop houden dat mijn filiaal het te laat heeft doorgeboekt. En ik daar helaas de dupe van ben
gekvanfleur schreef:PrinceAmos schreef:Wow ook ik schrik er behoorlijk van. Ik ben gewoon uit huis gezet door mijn moeder, als de bokkers dat zo graag willen weten. Had ik een keuze? Nee. Had ik het anders willen zien? Ja.
Het was nou even niet anders, ik moest weg ik moest een andere woonplek. Dus ja, mijn bufferpotje was nood voor meubels. Niet voor onzin. Ik heb geen paard ofzo of een huisdier dus heb daar geen kosten aan.
Ik ben zeer benieuwd wat de personeelsadministratie gaat zeggen, maar ben bang dat zij het erop houden dat mijn filiaal het te laat heeft doorgeboekt. En ik daar helaas de dupe van ben
In dat geval heb ik niets gezegd, dat gaat buiten jou om helaas,wat naar.
Sterkte ermee!
Ik hoop dat je een oplossing vindt.
Geen goede vrienden waar je zou kunnen lenen?
Ladygiroc schreef:En ookal was het wél de keus van TS om uit huis te gaan. Veel, heel veel mensen leven rond de armoede grens.. Dat jij een goeie baan hebt blijkbaar en van huis uit wellicht geleerd te sparen en een buffer te hebben wil niet zeggen dat dat volkomen normaal is onder de NL'se bevolking.
Ik denk dat heeeel veel mensen geen 400 euro kunnen missen, meer dan die het wél kunnen missen vermoed ik.
Sterkte TS, vraag je maandag gelijk even de rente erbij die ze op jouw 400 euro trekken?
dandy123 schreef:Ik werk ook bij as watson ,maar heb hier nog nooit van gehoord .
Ik werk zelf 32 uur en krijg dat gewoon iedere maand uitbetaald ,ook al zouden ze de uren niet invullen op de pc .
Ik weet niet hoeveel uur je op contract heb ,maar heb je minder als 12 uur worden overuren pas de maand erop uitbetaald.
Dus ik vind het zelf een beetje raar verhaal
NoTwixLeft schreef:Ts, je werkt al 2 jaar continue bij ze en altijd meer dan die 3 uur op je contract?
Besef je je dan wel dat jouw contract niet meer klopt? Of ze het nu willen geven of niet, het lijkt het er op dat jij gewoon recht hebt op meer uren in je contract.
Google op rechtsvermoeden, duik daar eens in en wijs je werkgever daar op. Dan heb je grote kans dat dit geintje niet nog een keer kan gebeuren. Mocht je twijfelen, neem contact op met een vakbond of een arbeidsjurist. Die kunnen je zeker verder helpen naar de juiste informatie hierover.
KimD schreef:Dit kan gebeuren, en voor grote bedrijven is een tussentijdse betaling niet te doen.
Het is bij ons ook wel een gebeurd, en dan worden wij sowieso al achteraf betaald, maar dan moet je inderdaad een maand wachten. Daar is vrij weinig aan te doen, het kan nou eenmaal een jeetje gebeuren, maar een bedrijf doet het niet met opzet.
KimD schreef:Dit kan gebeuren, en voor grote bedrijven is een tussentijdse betaling niet te doen.
Het is bij ons ook wel een gebeurd, en dan worden wij sowieso al achteraf betaald, maar dan moet je inderdaad een maand wachten. Daar is vrij weinig aan te doen, het kan nou eenmaal een jeetje gebeuren, maar een bedrijf doet het niet met opzet.
PrinceAmos schreef:De medewerkster aan de telefoon is echt een b****. Ze zei letterlijk: ‘wat wil je nou dat ik doe? Je bent behoorlijk irritant aan het worden, mijn collega’s hebben je te woord gestaan en meer kan ik niet doen’.
Als ze volgende maand een deel vergeten te zijn door te boeken rijd ik gewoon lekker naar Utrecht toe.