Goed gedaan! Ik hoop dat je snel leuk ander werk hebt.
Bhodi
Geplaatst: 27-10-17 22:44
Hee TS, ik vind je topic nu pas. Knap van je dat je het zo aanpakt, toen ik de OP las, moest ik aan mezelf denken van een aantal jaar terug (ik ben bijna 23). Ik ben dus wel wezen door rammen op jouw leeftijd en nu zit ik op de blaren.. ontzettend goed dat je, je grenzen aangeeft! En succes met het vinden van een baantje
Ja het was eigenlijk heel grappig want vandaag was mn proeftijd om en ik moest werken en hij kwam vertellen dat ie me heel graah wilde hebben waarop ik dus aankwam met nou dit is niks voor mij. Heb wel nog gezegd dat als ze eventueel in de problemen komen met de planning dat ik nog door kan en dat zijn nog 2 weken. Hij vond het goed dat ik mn grens aangaf en snapte dat het niet lukte met studie. De meeste werknemers hadden namelijk een tussenjaar en ik niet
Netjes en goed opgelost! Wel fijn dat ze jou wel willen houden, dan heb je een goede referentie voor je volgende bedrijf!
SavannahNx
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-17 07:44
pimaude schreef:
Netjes en goed opgelost! Wel fijn dat ze jou wel willen houden, dan heb je een goede referentie voor je volgende bedrijf!
Ja dat zeker. Nouja, er waren er 2 die me wilden houden en iets meer op tegen omdat ik nog niet veel uit mezelf deed (ligisch toch?!) maargoed.
SpeechLess
Geplaatst: 30-10-17 14:04
Goed besluit ts! Ik denk dat die baan echt te veel was icm je studie, goed dat je dat zelf ook in zag Hopelijk vind je snel wat anders leuks met minder uren!
SavannahNx
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-17 21:26
SpeechLess schreef:
Goed besluit ts! Ik denk dat die baan echt te veel was icm je studie, goed dat je dat zelf ook in zag Hopelijk vind je snel wat anders leuks met minder uren!
Ja precies het was echt te veel. Ben nu in afwachting van 2 baantjes waar ik heb gesolliciteerd.