Resistance schreef:Ik schrijf alsof dit een topic is wat een groter doel dient?Sorry, maar je probeert denk ik teveel onder woorden door te lezen? Wat is er mis met een topic openen over een probleem? Dit is toch een discussieforum, of zie ik dat verkeerd? En wie weet, komt er door zo'n topic iemand op het idee om één of andere brief te sturen, of weet ik veel. Erover praten kan toch geen kwaad?
En ik heb wat moeite met het woord "relmarokkanen", schrijf je ook "relnederlanders" wanneer er niemand in de groep zit met een niet-nederlands uiterlijk, of zijn het dan gewoon hangjongeren?
Ik wil je best uitleggen waarom ik die term gebruik, maar niet hier, om het topic schoon te houden. Neem in elk geval van me aan dat ik een linkse rakker ben zonder vorm van haat tegen welke nationaliteit dan ook, mocht het daar op lijken. Ik heb een zeer goede doordachte reden het zo te noemen. Als iemand een politiek correcte burgertrut is, ben ik het wel.
Dat gezegd hebbende stel je zelf dat het goed is bespreekbaar te maken en onder mensen te brengen. Ik vraag jou vervolgens, let wel: vraag, of je wellicht een hoger doel hebt met dit topic. En dat blijk je te hebben. Misschien komt er iemand op het idee een brief te schrijven. Dat is toch prima dan? Niks mis mee.
Ik hoop ook oprecht dat er eens iets gedaan word aan de mensen die meerdere huizen hebben en vervolgens jongelui voor woekerprijzen in een hondenhok laten wonen. Kudo,s als dat lukt door dit topic.
Sorry, maar je probeert denk ik teveel onder woorden door te lezen? Wat is er mis met een topic openen over een probleem? Dit is toch een discussieforum, of zie ik dat verkeerd? En wie weet, komt er door zo'n topic iemand op het idee om één of andere brief te sturen, of weet ik veel. Erover praten kan toch geen kwaad?