Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jibbel schreef:Rooster ed kan ik allemaal online zien. Via de e-studiegids heb ik per vak de boeken kunnen achterhalen en de eerstejaars worden automatisch ingeschreven voor de vakken. Heb ook mn emailadres van de uni, collegekaart is binnen. Dus eigenlijk alles, behalve de mail van de opleiding zelf.
Aankomende week maar ff afwachten..
Emmamelody schreef:Ja klopt!! Ik heb gekeken naar de programma's en die komen vrij veel overeen!
Hier precies hetzelfde over m'n mentor die ook daarover belt, hoop heel erg dat dat me een slaapplaats oplevert
RobinSputnik schreef:Emmamelody schreef:Ja klopt!! Ik heb gekeken naar de programma's en die komen vrij veel overeen!
Hier precies hetzelfde over m'n mentor die ook daarover belt, hoop heel erg dat dat me een slaapplaats oplevert
Heehee, dit komt waarschijnlijk een beetje stalkerig over maar ik stuitte toevallig op dit topicIk was vorig jaar eerstejaars gnk in utrecht, de kans is wel goed aanwezig dat je mentor je kan helpen aan een slaapplek! Heb je al contactgegevens? Dan kun je misschien al contact opnemen, je bent vast niet de enige die een slaapplek zoekt
![]()
Ik ben toen niet blijven slapen in utrecht aangezien ik geen feestbeest ben
Maar een aantal mensen lukte het wel om een slaapplek te regelen via onze mentor volgens mij! Komt zeker goed!
Emmamelody schreef:Hey wat leuk!! Hoe is de opleiding je bevallen?
Ik heb inderdaad contactgegevens van mijn mentor, kan ik het maken om haar daarvoor zelf te appen?
RobinSputnik schreef:Emmamelody schreef:Hey wat leuk!! Hoe is de opleiding je bevallen?
Ik heb inderdaad contactgegevens van mijn mentor, kan ik het maken om haar daarvoor zelf te appen?
Wanneer begint de intro ook al weer? Ik vind dat een net appje wel kan hoor! Als je gewoon aangeeft dat je een beetje in zit over het vinden van een slaapplek voor de intro lijkt me dat geen probleem! Ze zijn er om te helpen als nodig, ook de rest van het jaar nog zelfs![]()
Mij bevalt de opleiding goed, wel pittig en hard werken. Niet zo zeer heel moeilijk maar wel heel veel. Het is even wennen om je mindset goed te krijgen in het begin en een beetje door te hebben wat er van je verwacht wordt maar als je dat onder de knie hebt wel leuk en uitdagendHeb in ieder geval geen spijt dat ik voor Utrecht ben gegaan! Morgen begint het harde leven weer
Overigens voor de utrechters: als je al een solis account hebt kun je sowieso je rooster al zoeken in de uu app of mytimetable en anders als je je werkgroepnummer weet dan ook! En anders komt alles goed op de eerste dag, je moet dan alleen het huis van je mentor vinden volgens mij haha.
BlauweSteen schreef:Ik ben gister teruggekomen van mijn introweek in Nijmegen! Ik ga Griekse en Latijnse Taal en Cultuur (GLTC of gewoon klassieke talen om t wat korter te zeggen) studeren, en ik heb er ontzettend veel zin in!
Nu lekker stressen over het verhuizen, ik heb namelijk een kamer vanaf 1 september wat betekend dat ik in het weekend moet verhuizen, 4 sept begin ik!
GrumpyCat schreef:Ankimo schreef:Ja hoor! Die begint voor mij pas de 26e
De 26e pas, zo dat is lekker! Dus jij bent nog lekker aan het genieten van je vakantie?Laurie schreef:Hey Grumpy, ik ben ook in Nijmegen gestart met Rechtsgeleerdheid
Hè wat toevallig! Je zit niet toevallig in werkgroep 19?
Tytonidae schreef:Ik begin inmiddels nogal aan mijn studiekeuze te twijfelen...