Birdie60 schreef:Goof schreef:Ts word je op handen gedragen? Aanbeden? Uitbetaald in pure goudblokken? Nee? Dat komt omdat je 'maar' een 'gewoon' personeelslid bent. Voor jou tien naderen. Als je stopt zit er zo een ander op je plek. Je bent niet heilig en je bent niet de enige die dit (aan)kan.
Je denkt heel graag van wel en ik vraag me oprecht af of je in je priveleven van iemand (partner? Kinderen?) uberhaupt waardering krijgt?
Je komt nu over als een verbitterd persoon die enorm graag gezien en gewaardeerd wil worden en dit dan maar op haar werk projecteert.
Je haalt me de woorden uit de mond.
Jeetje wat een psychologische inzichten worden er hier geventileerd.. Ik denk dat iedereen graag wel een stukje waardering wil in zijn werk. Voor de een is een goed salaris daarvoor voldoende voor de ander is dat waardering van je baas of collega s.
Ik denk als ik haar posts lees dat ze nu verbitterd klinkt is omdat ze overspannen is aan het worden, maar ook ik weet natuurlijk ook niet precies hoe de topicsyarter in elkaar zit, dat weet niemand hier.
Idereen heeft zijn grenzen en ook als je niet overwerkt, veel uren werkt of nooit een vrije dag hebt kun je overspannen raken door stress op je werk of daarbuiten.
Topicstarter, je moet nu je grenzen gaan stellen. Allereerst op je werk en dan kun je prive ook misschien eens gaan kijken of je daar wat meer rust in kan krijgen. Doe er wat aan nu! Je lichaam geeft je allerlei signalen, doe er iets mee. Dat zal moeilijk voor je zijn maar je moet nu zelf ingrijpen.