Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
StonedRomy schreef:Heel veel succes vanmiddag!
Ik heb het schriftelijk examen Engels er weer op zitten. Ontzettend leuk thema, dus heek vlot een betoog geschreven. Hoop wel op een 8 minimaal. Misschien richting de 9? Had normaal tot half 12 ( half uur extra tijd ) maar was een uurtje eerder klaar.
Nu even pauze en met mijn hond wat trainen en dan vanmiddag tot 5 uur even knallen.
Resistance schreef:Ik heb maar één keertje Nederlands geoefend... 2015 vwo tijdvak 1. Had toen een 6,6. Denken jullie dat één keer oefenen genoeg is?
) Gishi schreef:Ik meld me ook! Ik zit op vmbo tl dus vrijdag mijn eerste examen Nederlands, hier kijk ik niet heel erg tegen op.
Wiskunde en Duits zijn mijn twee moeilijkste vakken en heb ik ook nog eens op dezelfde dag, ik stress em nu al

WildDreams schreef:Ik meld me ook maar!
Heb gelukkig 0 last van examenstress, maar vind het leuk om andere mensen hun meningen over het examen te lezen.
Ik heb net ook VWO Nederlands gehad. Ik was alseerst blij dat er geen lange tekst was, maar achteraf was heel het examen weer te lang en er waren naar mijn mening echt veel te veel open vragen.
We zullen zien joe het dit jaar loopt, examenklacht.nl staat al weer vol zag ik
. Dat ga ik nooit halen binnen 3 uur. Ik heb drie oefenexamens thuis gemaakt en eentje op school. Ik heb ze allemaal net binnen de tijd gemaakt waardoor ik me nu wel een beetje stress of het wel gaat lukken binnen 3 uur. Want de examens die ik heb gemaakt bestonden uit 30/35 vragen... Nu een eens 46
_mjwb schreef:Ik meld me ook. Ik doe havo en begin morgen met Nederlands. Ik zag dat het examen 46 vragen heeft waarvan er 28 open zijn. Dat ga ik nooit halen binnen 3 uur. Ik heb drie oefenexamens thuis gemaakt en eentje op school. Ik heb ze allemaal net binnen de tijd gemaakt waardoor ik me nu wel een beetje stress of het wel gaat lukken binnen 3 uur. Want de examens die ik heb gemaakt bestonden uit 30/35 vragen... Nu een eens 46
![]()
Maar goed. Ik maak me het meest zorgen om aardrijkskunde. Dat wordt ook mijn 4, omdat ik het gewoon echt niet begrijp. Voor ak leer ik me altijd helemaal kapot en dan haal ik alsnog een 4/5...
Ik heb heel erg goed voor geschiedenis geleerd. Ik ken ook alle 49 kenmerkende aspecten uit mijn hoofd en ik heb heel jortgeschiedenis gekeken. Ook heb ik er een examentraining twee dagen lang in gehad. Ik hoop zo dat ik minstens een 6,5 haal voor dit vak.