Wat een belediging! Update!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:51

Adamootje schreef:
sanasoufi schreef:
Weet je dat je ook direct bij bedrijven kan solliciteren, en dat dit de enige sollicitatie is die ik via een uitzendbureau heb verstuurd? Overigens besef ik me nu dat uitzendbureaus onzin zijn. Jullie zeiden in mijn andere topic: Via een uitzendbureau vind je altijd werk.....WAAROM BEN IK DAN AFGEWEZEN? Geen uitzendbureaus die ook nog eens een gedeelte van je salaris afpakken meer voor mij. Gewoon direct solliciteren en indien mogelijk langsgaan.

Ik werk via een uitzendbureau en krijg, net als mijn collega's, gewoon een volledig docentensalaris. :j
Precies, de opdrachtgever betaald een fee/tarief o.b.v. de gemaakte afspraken (W&S/deta(chering)/uitzendbasis/payroll).

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 19:51

[***] schreef:
Wauw. Ik hoop dat ze een melding maken bij het uwv bij 2 of 3 melding word je flink.gekort op je uitkering en bij erge gevallen krijg die maand helemaal niks.

UWV???? IK HEB OUDERS!!! Ik ga nog liever op straat wonen dan bij het UWV aankloppen. Maar goed, mijn vader heeft een leuke man voor me gevonden! Heb zijn nummer hier, dus ga die zo een berichtje sturen. Hopelijk wordt dat wat.[/quote]
Ik dacht dat je 29 jaar was?[/quote]

30 inmiddels....

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:51

En zon geval wil dan ook rechten studeren :')

Arme vent als je die ooit een vind die gek genoeg is :+

Je vader heeft toch een eigen zaak ga daar werken of wilt die je zelfs niet hebben :')

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:52

Zou maandag even een afspraak ergens maken om wat aan je aditude te doen ook.

(Vraagt zich af of ik hiervoor met mijn werk belasting betaal)

Dit maakt me zo kwaad he je hele toon en gedrag en dat op 29 jarige leeftijd. Ik mag hopen dat ze types als jou gaan aanpakken dmv uitkering stoppen als je zulke reacties geeft.

Helaas is dit niet te controleren en betaal ik gewoon belasting om jou met je uit de hoogte houding te voorzien van levens onderhoud. Trouwens wist je dat de persoon die je vandaag uitgekafferd hebt ook betaald voor jouw levensonderhoud? Als ik jou was zou ik je houding maar gaan aanpassen

Destination

sanasoufi schreef:
30 inmiddels....

Gefeliciteerd met je verjaardag dan *\o/*

Mazida

Geweldig topic TS, ik heb me helemaal ziek gelachen :') . Zo reageren op een standaard afwijzing, echt geweldig _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ . Goed dat je die baan niet krijgt. Denk niet dat je geschikt ben om als administratief medewerker te gaan werken als je zeven uur doet over het opstellen van een sollicitatiemail :')

Anoniem

Jongens, don't feed the troll. Kan me echt niet voorstellen dat dit serieus is.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:53

sanasoufi schreef:
Koetjesreep schreef:
Concurrentie is er pas als er klanten worden afgenomen. Dit zou louter elkaar informeren zijn. Dat gaat bij horecazaken ook zo hoor ;)

Boeiend, dan betalen zij (en jij dus ook) mijn toekomstige bijstand :o

Man o man o man.

Je hebt mensen die vinden dat "buitenlanders" om deze instelling terug naar hun eigen land moeten. En hoewel ik het daar mee eens ben, zouden ze dat ook met jou type volk moeten doen. Wat ga je hier lopen piepen dat je afgewezen word (waarop allemaal goede tips gegeven worden) en dan zo'n reactie plaatsen. Ik val van de ene in de andere verbazing, ik ben 23 en zit op mijn 3de echte "baan" allemaal in de administratieve branche en ik heb nog nooit langer als 1 week zonder werk gezeten. Ik ben altijd na 1 sollicitatie gesprek aangenomen en kon de eerstvolgende maandag altijd beginnen.

Een knappe sollicitatiebrief aangepast aan de vacature en een strakke cv met alle relevante ervaring is genoeg. Iedereen krijgt te maken met afwijzingen en zoals jij hem hebt ontvangen is een standaard en nette afwijzing. Ze kunnen al die 616 ( ;) ) sollicitaties niet per stuk gaan beantwoorden.

Dat gezellig uitkering trekken is daarbuiten ook niet zo simpel als jij denkt, wat anderen al aangeven is dat een berg papier werk en moet je daar ook overduidelijk inzet tonen wat betreft het solliciteren. Het word tijd dat ze volk zoals jij bij te kort aan inspanning een baan toewijzen, en dan hoop ik op plantsoentjes schoffelen en afval rapen, en bij weigering inhouding van de uitkering.

Zoveel mensen die klagen over de 'buitenlanders' die zo zouden zijn, nou ik denk dat er een hele hoop in hun handjes zouden knijpen met de kans om in een juwelier zaak of het bedrijf van je moeder te werken.

Ik hoop dat je wat oppakt van de mensen die goedbedoelde tips proberen te geven en dat dat doordringt. Maar ik heb weinig hoop voor je.

Succes met een man vinden en trouwen ( al denk ik dat dat met jou gebrek aan motivatie ook niet vlot zal verlopen. )

Edit; toppers die laatste reactie's, om te gieren dit. Dat iemand zo ongelovelijk respectloos kan zijn en zo in dr eigen waan wereld kan leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:53

Emmaa_ schreef:
Jongens, don't feed the troll. Kan me echt niet voorstellen dat dit serieus is.

De geloofwaardigheid begint wat af te nemen ja.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:54

sanasoufi schreef:
Laat maar mensen! Probleem is opgelost!

Ze heeft me een mail teruggestuurd waarin ze zich verontschuldigt en me belooft haar best te doen om een baan voor me te zoeken.

Mijn reactie:

'Ik heb me al uitgeschreven. Doeg!'

:')

sureido

sanasoufi schreef:
heidy_wilco schreef:
Wauw, wat ben jij kinderachtig zeg. Doe je dit ook in je sollicitatiebrief? Als je zo reageert is het niet zo heel raar dat je nergens aangenomen wordt. Wordt toch volwassen. Je voelt je nogal het slachtoffer, maar jij praat Iemand zo de grond in terwijl degene ook zijn/haar werk doet.

Niet zo zuur in het leven staan en geef jezelf eens een flinke trap onder de kont. Grow up.

Eeeh ik ben pas afgelopen zaterdag begonnen met solliciteren. Heb tot nu toe 6 keer gesolliciteerd. Dit is de eerste afwijzing van mijn leven. Dus wat bedoel je met 'nergens aangenomen wordt'?

Was jij niet degene die zei dat je via je ouders en familie heel je leven gewerkt had in je vorige topic? Of zit ik er nu flink naast, zo ja verbeter me!

AnnemiekvM

Jouw vader heeft een man voor je uitgezocht?
In wat voor wereld leef jij? Denk aan je toekomst. Op deze manier kom je echt in zwart daglicht te staan.

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:55

Volgensmij ben je alleen maar hard aan het solliciteren voor een uitkering..

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:55

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:56

30j
chronisch ziek
zwanger
je vader heeft je een man gevonden
?????

dit kan toch niet meer waar zijn allemaal?

xTiffani

:') :))

Toch nog wat vermaak in de trein

Anoniem

tengeltje11 schreef:
30j
chronisch ziek
zwanger
?????

Waar lees je dat ze chronisch ziek en zwanger is? (ben echt nieuwsgierig naar de persoon achter dit account)

_Eef

Re: Wat een belediging! Update!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:58

Oh en ze heeft een WO bachelor rechten, dus daar leer je ook wel het een en ander over mailen en contact hebben met mensen die boven je staan smh

sureido

sanasoufi schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Wauw. Ik hoop dat ze een melding maken bij het uwv bij 2 of 3 melding word je flink.gekort op je uitkering en bij erge gevallen krijg die maand helemaal niks.

UWV???? IK HEB OUDERS!!! Ik ga nog liever op straat wonen dan bij het UWV aankloppen. Maar goed, mijn vader heeft een leuke man voor me gevonden! Heb zijn nummer hier, dus ga die zo een berichtje sturen. Hopelijk wordt dat wat.

O my god

Destination

_Eef schreef:
Oh en ze heeft een WO bachelor rechten, dus daar leer je ook wel het een en ander over mailen en contact hebben met mensen die boven je staan smh

Huh? Waar heb je dat weg?

Lau

tengeltje11 schreef:
30j
chronisch ziek
zwanger
?????

Maakt dat nog wat uit? Ze zet zich voor paal en ik hoop serieus dat ze hulp gaat zoeken. Want haar fantasie en realiteit lijken een beetje te mengen.

Kabayo

Ik hoop dat jullie dit niet serieus nemen

Ik vind het wel serieus grappig. Manmanman

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 19:59

Emmaa_ schreef:
tengeltje11 schreef:
30j
chronisch ziek
zwanger
?????

Waar lees je dat ze chronisch ziek en zwanger is? (ben echt nieuwsgierig naar de persoon achter dit account)

Een paar reacties terug schreef iemand dat.

sanasoufi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 20:00

Yltje schreef:
Concurrentie is er pas als er klanten worden afgenomen. Dit zou louter elkaar informeren zijn. Dat gaat bij horecazaken ook zo hoor ;)

Boeiend, dan betalen zij (en jij dus ook) mijn toekomstige bijstand :o[/quote]

Man o man o man.

Je hebt mensen die vinden dat "buitenlanders" om deze instelling terug naar hun eigen land moeten. En hoewel ik het daar mee eens ben, zouden ze dat ook met jou type volk moeten doen. Wat ga je hier lopen piepen dat je afgewezen word (waarop allemaal goede tips gegeven worden) en dan zo'n reactie plaatsen. Ik val van de ene in de andere verbazing, ik ben 23 en zit op mijn 3de echte "baan" allemaal in de administratieve branche en ik heb nog nooit langer als 1 week zonder werk gezeten. Ik ben altijd na 1 sollicitatie gesprek aangenomen en kon de eerstvolgende maandag altijd beginnen.

Een knappe sollicitatiebrief aangepast aan de vacature en een strakke cv met alle relevante ervaring is genoeg. Iedereen krijgt te maken met afwijzingen en zoals jij hem hebt ontvangen is een standaard en nette afwijzing. Ze kunnen al die 616 ( ;) ) sollicitaties niet per stuk gaan beantwoorden.

Dat gezellig uitkering trekken is daarbuiten ook niet zo simpel als jij denkt, wat anderen al aangeven is dat een berg papier werk en moet je daar ook overduidelijk inzet tonen wat betreft het solliciteren. Het word tijd dat ze volk zoals jij bij te kort aan inspanning een baan toewijzen, en dan hoop ik op plantsoentjes schoffelen en afval rapen, en bij weigering inhouding van de uitkering.

Zoveel mensen die klagen over de 'buitenlanders' die zo zouden zijn, nou ik denk dat er een hele hoop in hun handjes zouden knijpen met de kans om in een juwelier zaak of het bedrijf van je moeder te werken.

Ik hoop dat je wat oppakt van de mensen die goedbedoelde tips proberen te geven en dat dat doordringt. Maar ik heb weinig hoop voor je.

Succes met een man vinden en trouwen ( al denk ik dat dat met jou gebrek aan motivatie ook niet vlot zal verlopen. )

Edit; toppers die laatste reactie's, om te gieren dit. Dat iemand zo ongelovelijk respectloos kan zijn en zo in dr eigen waan wereld kan leven.[/quote]

Onmogelijk, ik ben afgestudeerd! Master Strafrecht, Erasmus Universiteit. Ik heb nog nooit gehoord dat ze iemand die universitair is opgeleid afval laten ruimen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 20:00

Geweldig topic! Nooit gedacht dat zulke mensen gewoon echt bestaan :') .