Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Felicxa schreef:dunja_11 schreef:Hier wel elke dag tussenuren, vaak 2 en soms 1. Begin ook vaak laat, paar keer 3e beginnen!
Dat vind ik juist altijd er prettig, laat beginnen. En een of twee tussenuren waarin je gewoon even weer kan opladen en eventueel rustig wat werk kan doen vind ik ook niet vervelend.
esmee1233 schreef:Ik wil ook mijn rooster al grrrr. Mijn school kennende krijg ik die de eerste dag dat ik weer naar school moet ...
Lucy_121 schreef:Als het kan meld ik me ook nog even last-minute
Ik ben Lucy, ik heb een NT profiel gekozen met Duits, natuurkunde, scheikunde, wis B, tekenen en wis D.
Vannacht ben ik teruggekomen van vakantie maar nog geen boeken gezien... Ook nog geen rooster of klas ofzo. Ik moet ook nog schriften en agenda kopen dus lekker optijd allemaal
esmee1233 schreef:Lucy_121 schreef:Als het kan meld ik me ook nog even last-minute
Ik ben Lucy, ik heb een NT profiel gekozen met Duits, natuurkunde, scheikunde, wis B, tekenen en wis D.
Vannacht ben ik teruggekomen van vakantie maar nog geen boeken gezien... Ook nog geen rooster of klas ofzo. Ik moet ook nog schriften en agenda kopen dus lekker optijd allemaal
He jou ken ik hahaha, lekker wiskunde profiel ga je doen!