Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Volgend weekend maar weer een poging doen
Voor het afstuderen van het HBO veel steun gehad aan een soortgelijk topic.
Ik ben net begonnen met mijn master Orthopedagogiek en het is de bedoeling dat ik voor de zomervakantie afgestudeerd ben. Ik schrijf nu mijn thesis en vanaf februari volle bak stage, dus dat ben ik nu ook aan het regelen. 
Ik studeer dan af van Communication & Multimedia Design, eindelijkkkkk
start is vrij pittig, interessante maar lastige vakken. Ik heb helaas echt verschrikkelijke literatuur voor de start van mijn onderzoeksthesis gekregen
gelukkig niet het enige boek over het onderwerp, maar m'n begeleider houdt vol dat dit hét boek is
. Saskiaa_ schreef:Ik meld me hier!Voor het afstuderen van het HBO veel steun gehad aan een soortgelijk topic.
Ik ben net begonnen met mijn master Orthopedagogiek en het is de bedoeling dat ik voor de zomervakantie afgestudeerd ben. Ik schrijf nu mijn thesis en vanaf februari volle bak stage, dus dat ben ik nu ook aan het regelen.
Leuk dat hier mensen van zoveel verschillende opleidingen zitten!
@Lindy, zit jij toevallig op Windesheim?
Welke minor wil jij straks gaan volgen?
Straks na de herfstvakantie gaat het nog wel even pittig worden denk ik. Ik werk ernaast en ik krijg 'wat' uren extra cadeau, maar ik hoop dat ik dat allemaal rond krijg.
Ben wel blij met die uren, maar de tijd om wat aan de studie te doen is natuurlijk ook weg dan.. 
. Hoewel ik daarna waarschijnlijk nog een master wil volgen, maar dat komt dan wel.LittleMissMe schreef:Ik meld me ook graag. Ik ben dit schooljaar begonnen aan mijn tweede en laatste jaar master dierwetenschappen aan de WUR. Begin november start ik met mijn thesis en dan hopelijk in mei beginnen met mijn stage en dan komt het burgerleven wel heel dicht bij
LiiNd_Y schreef:Wat leuk Saskia! Ik zit erover te denken om de minor Jeugdzorg te gaan doen in Enschede. Welke minor heb jij toen gedaan?

Hopelijk is die net zo positief als onze begeleidster! Saskiaa_ schreef:Wachten duurt dan zo lang hè Mawrr.. Hopelijk hoor je snel iets!LiiNd_Y schreef:Wat leuk Saskia! Ik zit erover te denken om de minor Jeugdzorg te gaan doen in Enschede. Welke minor heb jij toen gedaan?
Leuk! Ik heb Specifieke Opvoedsituaties gedaan, gewoon op Windesheim.
Vanochtend gesprek gehad met onze begeleidster. Kleine aanpassing gedaan waar we nog een vraag over hadden en nu ligt de onderzoeksopzet bij de tweede beoordelaar.Hopelijk is die net zo positief als onze begeleidster!

LiiNd_Y schreef:Saskiaa_ schreef:Wachten duurt dan zo lang hè Mawrr.. Hopelijk hoor je snel iets!
Leuk! Ik heb Specifieke Opvoedsituaties gedaan, gewoon op Windesheim.
Vanochtend gesprek gehad met onze begeleidster. Kleine aanpassing gedaan waar we nog een vraag over hadden en nu ligt de onderzoeksopzet bij de tweede beoordelaar.Hopelijk is die net zo positief als onze begeleidster!
Ah oke! Specifieke opvoedingssituaties wou ik eerst ook doen, maar hoorde dat die erg oppervlakkig is en niet veel extra's heeft. Dus ben ik maar verder gaan zoeken
Fijn dat jullie begeleidster positief is
Kan de verhalen bevestigen, helaas.. Mawrr schreef:LittleMissMe schreef:Ik meld me ook graag. Ik ben dit schooljaar begonnen aan mijn tweede en laatste jaar master dierwetenschappen aan de WUR. Begin november start ik met mijn thesis en dan hopelijk in mei beginnen met mijn stage en dan komt het burgerleven wel heel dicht bij
wat leuk! heb je al een thesisonderwerp?
Domi_94 schreef:Hoe zit het met de voorlichting bij jullie op school? Wij hebben pas eind oktober een voorlichting over het afstuderen terwijl er nu al veel bedrijven zijn die vacatures plaatsen. Ik heb 't idee dat zo'n voorlichting dan een beetje mosterd na de maaltijd is.