Anoniem schreef:Pfff, ik krijg opeens koudwatervrees.
Herkenbaar?
Er herkenbaar! In 2007 een jaar HBO Fysiotherapie gestudeerd, wat een slechte keuze was dat zeg..
Sindsdien altijd willen studeren, maar geen keuze durven maken. Bang het verkeerde te kiezen. Ook was ik toentertijd een echte puber met weinig motivatie en kon slecht/niet plannen. Gelukkig ben ik nu na 9 jaar erg gegroeid, en aan motivatie niks te kort haha.
Ik ga in september beginnen met de HBO bedrijfseconomie, deeltijd bij de HvA. Heb er zo ontzettend veel zin in!
Ben erg zoekende geweest in wat ik wilde, na gesprekken met werk(gever), vrienden, familie, open dagen, internet research en studiekeuzetest ben ik er van overtuigd dat dit de opleiding is die bij mijn past.
Enige nadeel is dat ik totaal geen ervaring heb en echt bij 0 moet beginnen, daarnaast ook nog geen gerelateerde werkplek. Wil eerst mijn P halen en daarna pas overstappen naar een andere werkgever.
Ik ben nogal perfectionistisch dus ik heb voor mezelf op alle fronten de lat laag gelegd in die periode; dus huishouden minder strak, paard af en toe rijden ipv volgens een schema, geen of weinig sociale dingen. Dat gaf wel ruimte en rust. Na een week of 4-6 had ik meer overzicht gelukkig. 

. Ik kan niet zo goed meer schrijven sinds een operatie. Dus dan is het ideaal.