Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mooney schreef:Het leuke is wel dat er precies evenveel man+man, mam+vrouw en man+baby foto's in staan. Allemaal tien.
Maar dat de baby foto's dan dus (al dan niet negatief) opvallen en meer lijken.
Ben benieuwd naar de hypotheses!

maakt me heeeel erg benieuwd naar jullie partners hahahaha wie weet wat voor spetters hebben jullie dan thuis rondlopen
SinneJ schreef:Wauw jullie zijn allemaal kieskeurigmaakt me heeeel erg benieuwd naar jullie partners hahahaha wie weet wat voor spetters hebben jullie dan thuis rondlopen
![]()
Op het beginscherm is ook de optie 'male' een mogelijkheid. Dat maakt me zeer nieuwsgierig hehe. Doelen jullie dan op homo's of worden alle mannen meteen naar het eindscherm doorgestuurd? Lijkt me sterk dat hetero mannen een mening hebben over de foto's. Wanneer ik mijn vriend vraag om z'n mening over een andere kerel kijkt hij me altijd aan alsof ik knettergek ben
) val ik ook op iets oudere mannen. Vond de mannen op de foto gewoon te jong. En daardoor niet interessant. Ir111 schreef:Goof schreef:Idem. Zaten best een paar mooie mannen tussen, maar baby's zijn zo'n afknapper dat ik de mannen echt een 1 of een 2 heb gegeven.
Blij dat ik niet de enige ben.Al kwijlende koters maken zelfs een woest aantrekkelijke vent minder leuk.
haha
niks voor mij.
Heb ook niets met babies.
Ben ook wel heel benieuwd naar de ''uitslag''