[ENQ] Mannen kijken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:51

Ingevuld. Zat niet echt mijn smaak tussen haha ik lette niet echt op baby of vrouw/vriendin. Eerder of hij open sympathiek lacht en eerlijk overkomt :')

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:07

Ingevuld.
Viel me wel op dat op de foto's van mannen in combinatie met mannen de lichtval vaak slecht was, dan komen de mannen meteen al onvoordeliger uit natuurlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:08

Ik vond ze te jong. En ik hou niet van mannen met baby's. Ik vind een man met een baby net zo onaantrekkelijk als een man met een chihuahua. :+

mooney schreef:
Het leuke is wel dat er precies evenveel man+man, mam+vrouw en man+baby foto's in staan. Allemaal tien.
Maar dat de baby foto's dan dus (al dan niet negatief) opvallen en meer lijken.

Dat was vast niet voor niets. :D Ben benieuwd naar de hypotheses!

Barbabientje

Re: [ENQ] Mannen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:14

Uh ik geloof dat ik heeeel kritisch ben:')

Alleen maar 1 & 2 uitgedeeld!
Ooooh nee 1x een 5 je :')

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:19

Sees schreef:
Ik vond 98% van de mannen onaantrekkelijk :D.

Haha dat had ik dus ook, dacht al dat ik de enige was. :+

NLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:21

Ik vond ze ook niet zo handsome :+
Maar wel ingevuld dus. Ben heel erg benieuwd wat eruit komt!

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:24

Wauw jullie zijn allemaal kieskeurig :D maakt me heeeel erg benieuwd naar jullie partners hahahaha wie weet wat voor spetters hebben jullie dan thuis rondlopen :=

Op het beginscherm is ook de optie 'male' een mogelijkheid. Dat maakt me zeer nieuwsgierig hehe. Doelen jullie dan op homo's of worden alle mannen meteen naar het eindscherm doorgestuurd? Lijkt me sterk dat hetero mannen een mening hebben over de foto's. Wanneer ik mijn vriend vraag om z'n mening over een andere kerel kijkt hij me altijd aan alsof ik knettergek ben :')

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 20:26

Alles anders dan vrouw zou worden doorgestuurd naar het einde inderdaad, dit is alleen dus met de instellingen fout gegaan dus nu kunnen ze hem wel maken maar gebruiken we die resultaten niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:28

Ik heb hem voor je ingevuld, vond er nou niet echt spetters tussen zitten :')

Ben stiekem toch wel benieuwd waarvoor je dit onderzoekt :j

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:32

Ook ingevuld! Wel jammer dat bij de meesten een beeb bij op stond, dat maakt 't voor mij persoonlijk weer minder :o .
Was er ook een die was echt mega bleek! Net een junk hahaha

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:38

Sees schreef:
Ik vond 98% van de mannen onaantrekkelijk :D.

Ik kan je de hand schudden :')

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:48

Leuke enquete, jammer van de baby's, enorm uitzicht onterend soms :')

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:04

ingevuld
ben benieuwd naar de uitkomst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:13

SinneJ schreef:
Wauw jullie zijn allemaal kieskeurig :D maakt me heeeel erg benieuwd naar jullie partners hahahaha wie weet wat voor spetters hebben jullie dan thuis rondlopen :=

Op het beginscherm is ook de optie 'male' een mogelijkheid. Dat maakt me zeer nieuwsgierig hehe. Doelen jullie dan op homo's of worden alle mannen meteen naar het eindscherm doorgestuurd? Lijkt me sterk dat hetero mannen een mening hebben over de foto's. Wanneer ik mijn vriend vraag om z'n mening over een andere kerel kijkt hij me altijd aan alsof ik knettergek ben :')

Ik vond mijn vent niet knap toen ik hem de 1ste keer zag, ben eigenlijk geleidelijk aan voor hem gevallen. Lelijk is hij niet, ik val puur op het uiterlijk gewoon op een totaal ander type man. En daar let je dan met dit soort enquetes op. Tja, dan moet ik zeggen dat ik weinig naar mijn smaak gezien heb. :Y)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:17

Ben in eerste instantie ook niet op zijn uiterlijk gevallen, hij lijkt totaal niet op het soort man waar ik normaal gesproken een crush op heb. Dat ik de mannen uit de enquete niet knap vond heeft puur met leeftijd te maken denk ik, naarmate ik zelf ouder word (ahum :+ ) val ik ook op iets oudere mannen. Vond de mannen op de foto gewoon te jong. En daardoor niet interessant.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:24

Ingevuld! Heb overigens baby's en andere personen niet laten meewegen in m'n uiteindelijke keuze, heb niet zoveel met baby's dus dan maar puur naar de man gekeken :+

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:27

ingevuld, veel baby's te zien hihi maar deze weggedacht en alleen man bekeken. Vreselijk die baardmode en niet veel aantrekkelijk voor mij persoonlijk bij maar altijd leuk om met zoiets mee te doen, succes!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:33

Ir111 schreef:
Goof schreef:
Idem. Zaten best een paar mooie mannen tussen, maar baby's zijn zo'n afknapper dat ik de mannen echt een 1 of een 2 heb gegeven. :+

Blij dat ik niet de enige ben. :') Al kwijlende koters maken zelfs een woest aantrekkelijke vent minder leuk. :D

Inderdaad gedverdemme!!

Wel jammer dat bij de cyclus >28 dagen niet aangegeven kon worden. Wil geen kinderen en dus ook niet ongesteld zijn :P haha

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:42

Ik ben héél benieuwd naar de uitkomst :)) voor mij ook weinig aantrekkelijke mannen. Probeerde het kind/de vrouw weg te denken maar het viel me op dat het inderdaad een zekere mate mee speelde! :j

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:49

Ik vind juist het type 'ruig en stoer' echt super aantrekkelijk, helaas geen enkele man die daaraan voldeed.

Een beetje dit of dit. Voor de mensen die zich dan weer afvragen hoe mijn vriend eruit ziet: Een beetje zoals in de linkjes, alleen dan jonger en met bruin haar :))

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 23:01

Ik ben juist van de arrogante man met sterke kaaklijn in pak. Nergens te zien! Hoeft echt geen fotomodel te zijn hoor maar al die halfwat mannen met kind :n niks voor mij.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 23:10

mooney schreef:
Het leuke is wel dat er precies evenveel man+man, mam+vrouw en man+baby foto's in staan. Allemaal tien.

:wow:

Briljant, als je het mij gevraagd had had ik gezegd 60% baby's, 30% dames en 10% heren!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 23:36

Babyfoto's vielen mij ook veel meer op! Zag in de andere categorieën ook wel een lijn maar dat het een gelijk aantal zou zijn had ik niet verwacht :n Heb ook niets met babies.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 23:37

Vond er eigenlijk geen echt aantrekkelijke mannen tussen zitten. Miste wel wat mooie meer rasta achting types.

Lette bewust niet echt op omgeving of wie er bij was.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 23:48

ik heb hem ingevuld voor je.! :D Ben ook wel heel benieuwd naar de ''uitslag'' :D